Instagram se na području popularnosti i marketinških kampanja u Hrvatskoj približio Facebooku

Foto: Fah

Instagram se na području popularnosti, promocija i marketinških kampanja sve više približava Facebooku, na kojem se oglasima više ciljaju muškarci, dok na Instagramu žene, govore podaci o uspješnosti oglasa tih društvenih mreža u Hrvatskoj, koje je objavila agencija “Arbona”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Instagram je u Hrvatskoj zabilježio rast promocija od deset posto u odnosu na prošli kvartal, objavila je agencija za digitalni marketing Arbona na temelju podataka portala DataReptorala. Svi se podaci odnose na 2019. godinu na mjesečnoj razini.

Instagram je zabilježio da aktivne promocije 54 posto vremena ciljaju žensku populaciju, a 46 posto vremena mušku. Što se tiče promotivnih kampanja i njihova ciljanja facebook korisnika, i muškarci i žene su se otprilike ravnomjerno ciljali. Ženski spol je uključen u 49 posto aktivnih promocija, dok je u 51 posto promocija uključen muški spol.

Facebook na području Hrvatske ima 1,9 milijuna aktivnih korisnika. U siječnju je zabilježeno da su sve aktivne promotivne kampanje mogle dosegnuti 1,9 milijuna jedinstvenih korisnika. Na Instagramu je aktivno 1,1 milijun Hrvata, a svakog mjeseca oglasi na Instagramu mogu doseći do 1,1 milijun jedinstvenih korisnika, što govori da je svakog korisnika na facebooku i instagramu mogla doseći promotivna objava.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Facebook korisnici u Hrvatskoj na mjesečnoj bazi u prosjeku ‘lajkaju’ samo jednu facebook stranicu.

Što se tiče ‘lajkanja’ objava bilo koje vrste, jedan facebook korisnik u prosjeku ‘lajka’ 13 objava. Od toga žene ‘lajkaju’ 20 objava, dok muškarci u prosjeku ‘lajkaju’ deset objava.

Prosječan korisnik unutar 30 dana komentirao je svega pet puta neku objavu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Žene unutar 30 dana ostavljaju i po sedam komentara, dok muškarci ostavljaju samo tri komentara (bilo koje objave, ne radi se o jednoj).

Na mjesečnoj bazi prosječni facebook korisnik u Hrvatskoj odluči podijeliti samo jednu objavu s ostatkom prijateljima.

Prosječan korisnik unutar 30 dana 17 puta klikne na razne promocije (ubraja se bilo koja vrsta klika). Od toga u prosjeku svaka žena 21 puta klikne na promociju, a muškarci 14 puta.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.