Nakon hita na štapiću, Ledo je pripremio još jednu poslasticu u kojoj će mnogi uživati!
> Ledov sladoled Lino Lada proglašen najboljim na svijetu!
Prošlog su proljeća svi ljubitelji Lino Lade došli na svoje kad je Ledo predstavio Lino Lada sladoled na štapiću, a ovaj omiljeni okus vrlo je brzo postao i veliki hit. Ledo nas je odlučio iznenaditi i ovog proljeća pa je predstavio obiteljsko pakiranje Lino Lada sladoleda. Popularni okusi sad dolaze u pakiranju Ledo Quattro sladoleda. Novo pakiranje sastoji se od Lino Lade kokos, Lino Lade nougat te Lino Lade duo. Kao i u ostalim Quattro sladoledima, i Lino Ladini okusi imaju slatke dodatke za još bolji okus pa su prekriveni čokoladnim, odnosno mliječnim preljevom i sitno sjeckanim lješnjacima, javlja diva.vecernji.hr.
Sladoled Lino Lada na štapiću proglašen najboljim na svijetu
Podsjetimo, prošle godine je Ledov sladoled Lino Lada proglašen je najboljim sladoledom na svijetu od strane International Ice Cream Consortiuma.
Natjecanje se održalo u Švedskoj gdje su se Ledovi proizvodi još jednom istaknuli zahvaljujući svojoj kreativnosti, ideji i tehnologiji izvedbe. Stručnjake je oduševio jedinstveni oblik Lino Lada sladoleda i inovativni mekani preljev, međutim ono što je presudilo da ovo postane najbolji sladoled na svijetu je doživljaj Lino Lada namaza koji je uspješno prenesen na sladoled.
Sladoled je nastao u suradnji sa Podravkom te je lansiran na tržište u travnju prošle godine. Prve zalihe tada su rasprodane u svega nekoliko dana, čime je ovaj sladoled postao najtraženiji desert. Lino Lada duo sladoled kombinacija je fine kreme od lješnjaka i mliječne kreme, a obavijen je dvostrukim mekanim preljevom od nugata i mliječne čokolade te predstavlja inovaciju na tržištu sladoleda. Izgled sladoleda u obliku staklenke Lino Lade dodatno osnažuje užitak ledene varijante najdražeg kremnog namaza, pisao je Poslovni.hr.
„Kako je Lino Lada sa širokom paletom okusa postala omiljeni brand kremnih namaza, pokazala se potreba za širenjem tog jedinstvenog okusa i na druge, srodne kategorije poput sladoleda. Upravo je inovativnost i nadogradnja Podravkinih perjanica temelj na kojem gradimo svoj uspjeh, a posebno nas veseli kada to činimo u suradnji s našim partnerima, domaćim kompanijama. Tako je Podravka inicirala razvoj Lino Lada sladoleda, a idealan partner za suradnju bio je Ledo, vodeći proizvođač sladoleda na tržištu Hrvatske zahvaljujući svojoj kreativnosti, ideji i tehnologiji izvedbe. Ovom suradnjom jedinstveni okus i doživljaj Lino Lada namaza pretočen je u ledeno iskustvo koje je oduševilo potrošače diljem svijeta i svjetske stručnjake.“ – izjavila je Vesna Višnić, direktorica Poslovnog programa dječja hrana, slastice i snack iz Podravke.
„Iznimno smo ponosni na ovu nagradu i priznanje kojim je Ledo sladoled potvrđen kao najbolji sladoled na svijetu po mišljenju struke, odnosno globalnih neovisnih proizvođača sladoleda. Biti najbolji na svijetu, velika je čast, kao i obaveza da i u budućnosti nastavimo s proizvodnjom najkvalitetnijih sladoleda koji i na globalnoj razini predvode svojim tehnološkim rješenjima, inovacijama i kreativnošću.“ istaknuo je Marin Poljak, predsjednik Uprave Leda.
Podravka je svoj dvobojni kremni namaz razvila i počela proizvoditi 1998. godine, a danas se, u čak pet okusa, nalazi na policama u više od 20 zemalja na svim kontinentima. Najpopularniji okus i dalje je Lino Lada duo, koja je od prošle dostupna i u obliku neodoljivog sladoleda na štapiću, a sada i u obiteljskom pakiranju. Podravka kontinuirano prati preferencije potrošača kremnih namaza i nastoji ponuditi nove okuse kao nagradu za vjernost brandu Lino Lada.