Otklonjene su poteškoće u telekomunikacijskom prometu na dubrovačkom području, pa korisnici od jučer u 21,30 sati u potpunosti mogu ponovno koristiti telekomunikacijske usluge koje su bile u prekidu od 15 sati.
Iz Odjela za korporativne komunikacije Hrvatskog Telekoma podsjećaju kako je u četvrtak oko 15 sati došlo do prekida optičkog kabela, uslijed izvođenja opsežnih građevinskih radova od strane trećih osoba na Jadranskoj magistrali u općini Gradac (mjesto Podaca).
Ističu kako su odmah nakon prekida sve njihove raspoložive tehničke ekipe izašle na teren i poduzele sve kako bi u najkraćem mogućem roku sanirali kvar. “S obzirom na kompleksnost kvara, naši su djelatnici osposobili alternativni vod te na taj način omogućili korištenje usluga, a radovi na konačnoj sanaciji oštećenog optičkog kabela u mjestu Podaca se nastavljaju te očekujemo njihov završetak u kasnim večernjim satima”, kažu u HT-u.
Iz Vipnetovih Korporativnih komunikacija izvijestili su da su veze uspostavljene iza 21 sat, te da i njihovi korisnici od 21,30 sati mogu ponovno nesmetano koristiti usluge.
Oba operatera ispričavaju se korisnicima koji nisu bili u mogućnosti neometano koristiti njihove usluge.
Brojni turisti, ali i građani negodovali su u Dubrovniku koji je bio izoliran od svijeta punih šest sati, zbog čega nije bilo moguće podići novac s bankomata niti koristiti POS uređaje.
Ovo je već drugi slučaj u svibnju da korisnici telekomunikacijskih usluga ostaju bez veze. Početkom mjeseca korisnici VIP-a i Bneta ostali su bez telekomunikacijskih usluga na području cijele Hrvatske.