Završena jesenska kampanja Inicijative 40 dana za život

40 dana za život
Foto: 40 dana za život

U nedjelju, 1. studenog, završila je 14. kampanja inicijative „40 dana za život‟. Održana je u 34 grada na 36 mjesta bdjenja (jer se u Zagrebu i Splitu moli na dvije lokacije).

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Ova jesenska kampanja započela je marijanskim procesijama u cijeloj Hrvatskoj. Iako je bila izazovna zbog novonastale epidemiološke situacije, organizacija procesija pokazala se dobrim putem i radosni smo zbog ljudi koji su se okupili te se dostojanstveno i s pouzdanjem preporučili Bezgrješnom Srcu Marijinu.‟, rekao je Ante Čaljkušić, predsjednik Inicijative te nastavio: „U kampanji je svojim bdjenjem pred bolnicama i domovima zdravlja sudjelovalo 2000 ljudi, a znamo za jedan spašen život u Zagrebu.‟

Petra Milković, izvršna direktorica Inicijative, nam je rekla: „Ova je kampanja tematski bila nastavak korizmene, koja je prekinuta 20. dan, te se nastavila u domovima naših vjernih molitelja. Zato smo i ovu kampanju odlučili posvetiti očevima, a tema je bila Iscjeljenje očeva srca. Posebno su nas dirnuli citati djece koje smo skupili prije početka kampanje, a odgovarali su na pitanja: Zašto volim svog tatu? Tko je tata za mene? Tko je moj tata?‟

Tako su neki od citata djece bili: „Volim tatu jer ga je Bog stvorio i on je zato dobar. On je za mene otac moj.‟, „Volim tatu zato što je jako dobar i zato što gradi kuću za cijelu obitelj.“, „Moj tata je mamin muž i volim ga zato što ga mogu grliti i voliti.“

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Ovim citatima smo željeli osvijestiti važnost očeva u obitelji te koliko važnu ulogu imaju u životu svoje djece. Iz iskustva znamo da se većina pobačaja ne bi dogodila da otac djeteta stane uz majku te u obranu svoga nerođenog djeteta.“, zaključio je gospodin Čaljkušić.

Tijekom kampanje održale su se prve duhovne vježbe za očeve koji nose ranu izabranog ili spontanog pobačaja. Duhovne vježbe za očeve, a i za majke, održavat će se i tijekom sljedeće kampanje, u korizmi.

Ovu kampanju obilježili su i jumbo plakati s natpisom Za mene se vrijedi boriti, a sve fotografije i lokacije mogu se pogledati na: http://hrvatskazazivot.com/pro-life-jumbo-plakati-osvanuli-diljem-hrvatske/
Usred kampanje održana je i Prva internetska večer dobročinitelja za udrugu Hrvatska za Život i incijativu 40 dana za život, a snimka se može pogledati na: https://www.facebook.com/1376305442630073/videos/3431793653522924

Tekst se nastavlja ispod oglasa

* Ovaj tekst sufinanciran je sredstvima Fonda za poticanje pluralizma i raznovrsnosti elektroničkih medija

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.