Dinamo sjajnim igrama u Europi puni i državnu blagajnu: Od prodanih ulaznica hrvatskom prvaku oko sedam milijuna kuna!

Foto: fah

Dinamo igra sezonu za pamćenje, nakon pola stoljeća Modri su prezimili u Europi, a otišli su i korak dalje. Naime, u šesnaestini finala Europske lige plavi su svladali Viktoriju iz Plzena te izborili mogućnost da se u osmini finala protiv jake portugalske Benfice bore za samu završnicu Europa lige.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Stadion na Maksimiru je rasprodan do posljednjeg mjesta, Portugalce, slikovito rečeno, na Maksimiru čeka ”pakao”, atmosfera u kojoj neće biti lako igrati, a koja bi mogla nadahnuti Dinamove igrače da odu i preko svojih trenutnih mogućnosti,  tada je sve moguće, pa i pad favorizirane Benfice u Zagrebu. Koliko se točno ljudi može očekivati na Maksimiru teško je reći, naime, kapacitet stadiona je 35 123 sjedećih mjesta, no, toliko gledatelja ipak neće biti s obzirom kako treba od te brojke oduzeti južnu tribinu rezerviranu za gostujuće navijača, a ona sasvim sigurno neće biti puna. Protiv češke Viktorije na Maksimiru je bilo oko gotovo 26 000 navijača, dakle, stadion nije bio ispunjen do posljednjeg mjesta, a atmosfera je svejedno bila spektakularna.

Koliko je Dinamo točno zaradio samo od prodaje ulaznica protiv Viktorije?

Podsjetimo, samo od UEFA-e  plavi su osigurali premiju od devet milijuna eura, a toj zaradi treba dodati i prihode od rasprodanog Maksimira odigrane utakmice protiv Viktorije i utakmice koja ih tek čeka – Benfice, piše portal 24 sata i donosi izračun:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

  Gornja sjeverna tribina: 4 510 mjesta – 1300 (godišnji pretplatnici) = 3.210 ulaznica x 100 kuna (cijena u pretprodaji)  = 321 000 kuna
    Donja sjeverna tribina: 4 950 mjesta – 1300 = 3.650 x 100 kuna = 365 000 kuna
    Gornja zapadna tribina: 5 101 mjesta – 1300 = 3.801 x 150 kuna = 570 150 kuna
    Donja zapadna tribina: 6 369 mjesta – 1300 = 5.069 x 200 kuna = 1 013 000 kuna
    Istočna tribina: 9 514 mjesta – 1300 = 8.214 x 150 kuna = 1 232 100 kuna

Ukoliko se tome pribroji i 1736 navijača koji nedostaju, a radi se o godišnjim pretplatnicima, i ukoliko se njihov broj pomnoži  s prosječnom cijenom karte od 120 kuna, dobijemo još 208 320 kuna zarade.

Dakle, Dinamo je prema izračunu portala 24 sata protiv Viktorije Plzen od 25 680 navijača, bez plaćenog poreza, zaradio 3,7 milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pretpostavljena zarada od Benfice:

   Gornja sjeverna tribina: 4 510 mjesta – 1300 (godišnji pretplatnici) = 3.210 ulaznica x 120 kuna (cijena u pretprodaji)  = 385 200 kuna
    Donja sjeverna tribina: 4 950 mjesta – 1300 = 3.650 x 120 kuna =  438 000 kuna
    Gornja zapadna tribina: 5 101 mjesta – 1300 = 3.801 x 200 kuna =  760 200 kuna
    Donja zapadna tribina: 6 369 mjesta – 1300 = 5.069 x 250 kuna =  1 267 250 kuna
    Istočna tribina: 9 514 mjesta – 1300 = 8.214 x 200 kuna =  1 642 800 kuna

Dakle, Dinamo bi protiv Benfice od 23 944 prodane ulaznice trebao zaraditi 4 493 450 kuna, kad se tome pribroji 6500 godišnjih pretplatnika, a s obzirom kako je cijena ulaznica za ovu utakmicu veća nego što je bila protiv Viktorije, dolazimo do 5.5  milijuna kuna.  Drugim riječima, hrvatski prvak će poslije Benfice u samo dvije europske utakmice imati zaradu veću od devet milijuna kuna, kada plati stopu poreza državi od 25 posto Modrima ostane skoro sedam milijuna kuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.