Posljedice nametanja LGBTQ+ agende: Targetu pala prodaja zbog ‘Pride’ kolekcije

Foto: iStock, snimka zaslona, Montaža: Narod.hr

Američki trgovački lanac Target zabilježio je pad prodaje u trgovinama, ali i na internetu, po prvi put u šest godina. Posljedica je to negativne reakcije kupaca na njihovu “Pride” kolekciju koja je, između ostalog, sadržavala i LGBTQ+ opremu za dojenčad i djecu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prodaja u trgovinama pala je za 5,4% u odnosu na prethodnu godinu, dok je online prodaja pala za 10,5% prema Targetovom izvješću o zaradi za drugi kvartal objavljenom u srijedu, prenosi New York Post.

Financijski direktor Targeta Michael Fiddelke kazao je kako je reakcija na Pride asortiman jako utjecala na promet i trendove. No, izvršni direktor Targeta Brian Cornell tvrdi da “utjecaj inflacije” pridonio tromjesečnim gubicima.

Možda će vas zanimati

Poznati trgovački lanac Target nudi LGBT asortiman za djecu; dio kreirao deklarirani sotonist

”Za mene je Sotona nada, suosjećanje, jednakost i ljubav”, piše dizajner koji stoji iza kolekcije u trgovačkom lancu Target

Prihodi Targeta za tromjesečno razdoblje koje je završilo 29. srpnja iznosili su 24,8 milijardi dolara, odnosno 4,9% manje nego u ovo doba prošle godine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Razna LGBTQ+ oprema za djecu i odrasle

Ogromni gubici tvrtke rezultat su bojkota zbog Targetove “Pride” kolekcije u svibnju napravljenoj za “Mjesec ponosa” koja je uključivala LGBTQ+ proizvode za odrasle, ali i za djecu. Tako su se na policama poznatog trgovačkog lanca mogle naći “gender fluid” šalice, “queer all year” kalendari i knjige za djecu od 2 do 8 godina pod naslovima “Bye Bye, Binary”, “Pride 1,2,3” i “I’m not a girl”, ali i razna odjeća za bebe s transrodnim parolama. Posebnu pažnju izazvao je kupaći kostim za one koji ‘mijenjaju spol’ koji u donjem dijelu ima proširenje za muškarce koji tvrde da su žene kako bi prekrili svoju mušku fizionomiju.

>Američki državni odvjetnici uputili pismo šefu Targeta: Osuđuju nametanje rodne ideologije i uplitanje u roditeljski autoritet
>Nastavlja se bojkot zbog rodne ideologije: Targetu padaju dionice, Bud Lightu najgori tjedan do sada

Mnoge kupce razljutilo je nametanje rodne ideologije, posebno djeci, te je počeo bojkot. Čak je i reper Forgiato Blow bio na vrhu iTunes ljestvica sa svojom pjesmom “Boycott Target” u kojoj ističe da je LGBTQ “agenda” otišla “predaleko”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Žestoka reakcija potrošača natjerala je Target da povuče dio svoje “Pride” kolekcije, a na posljetku uzrokovala i ogromne financijske gubitke. No, unatoč gubicima, Cornell kaže da će Target i dalje slaviti “Mjesec ponosa”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.