Američki trgovački lanac Target zabilježio je pad prodaje u trgovinama, ali i na internetu, po prvi put u šest godina. Posljedica je to negativne reakcije kupaca na njihovu “Pride” kolekciju koja je, između ostalog, sadržavala i LGBTQ+ opremu za dojenčad i djecu.
Prodaja u trgovinama pala je za 5,4% u odnosu na prethodnu godinu, dok je online prodaja pala za 10,5% prema Targetovom izvješću o zaradi za drugi kvartal objavljenom u srijedu, prenosi New York Post.
Financijski direktor Targeta Michael Fiddelke kazao je kako je reakcija na Pride asortiman jako utjecala na promet i trendove. No, izvršni direktor Targeta Brian Cornell tvrdi da “utjecaj inflacije” pridonio tromjesečnim gubicima.
Možda će vas zanimati
Poznati trgovački lanac Target nudi LGBT asortiman za djecu; dio kreirao deklarirani sotonist
”Za mene je Sotona nada, suosjećanje, jednakost i ljubav”, piše dizajner koji stoji iza kolekcije u trgovačkom lancu Target
Prihodi Targeta za tromjesečno razdoblje koje je završilo 29. srpnja iznosili su 24,8 milijardi dolara, odnosno 4,9% manje nego u ovo doba prošle godine.
Target reports first quarterly sales drop in 6 years after ‘Pride Month’ disaster https://t.co/gruhnkMXSM pic.twitter.com/7gIuQIgI98
— New York Post (@nypost) August 16, 2023
Razna LGBTQ+ oprema za djecu i odrasle
Ogromni gubici tvrtke rezultat su bojkota zbog Targetove “Pride” kolekcije u svibnju napravljenoj za “Mjesec ponosa” koja je uključivala LGBTQ+ proizvode za odrasle, ali i za djecu. Tako su se na policama poznatog trgovačkog lanca mogle naći “gender fluid” šalice, “queer all year” kalendari i knjige za djecu od 2 do 8 godina pod naslovima “Bye Bye, Binary”, “Pride 1,2,3” i “I’m not a girl”, ali i razna odjeća za bebe s transrodnim parolama. Posebnu pažnju izazvao je kupaći kostim za one koji ‘mijenjaju spol’ koji u donjem dijelu ima proširenje za muškarce koji tvrde da su žene kako bi prekrili svoju mušku fizionomiju.
>Američki državni odvjetnici uputili pismo šefu Targeta: Osuđuju nametanje rodne ideologije i uplitanje u roditeljski autoritet
>Nastavlja se bojkot zbog rodne ideologije: Targetu padaju dionice, Bud Lightu najgori tjedan do sada
Mnoge kupce razljutilo je nametanje rodne ideologije, posebno djeci, te je počeo bojkot. Čak je i reper Forgiato Blow bio na vrhu iTunes ljestvica sa svojom pjesmom “Boycott Target” u kojoj ističe da je LGBTQ “agenda” otišla “predaleko”.
Žestoka reakcija potrošača natjerala je Target da povuče dio svoje “Pride” kolekcije, a na posljetku uzrokovala i ogromne financijske gubitke. No, unatoč gubicima, Cornell kaže da će Target i dalje slaviti “Mjesec ponosa”.
Tekst se nastavlja ispod oglasa