Veliko predstavljanje Hrvatske i turističke ponude u Australiji: ‘Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split’

Foto: HTZ

Hrvatska turistička zajednica (HTZ) po prvi put u povijesti organizira predstavljanje Hrvatske i hrvatske turističke ponude u Australiji, održana je prezentacija i radionica za 70 australskih turističkih agenata i sedam velikih australskih turoperatora u Melbourneu, a u četvrtak će se održati prezentacija u Sydneyju, izvijestili su u utorak iz HTZ-a.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Uzevši u obzir da se prezentacije i radionice organiziraju po prvi puta na nama posebno važnom i velikom australskom tržištu iznimno nas veseli ovako veliki odaziv australskih agenata i partnera i to posebice onih koji po prvi puta australskim ljubiteljima putovanja žele ponuditi Hrvatsku.

Odličan je odaziv i naših turističkih subjekata koji prepoznaju potencijale Hrvatske na tržištu Australije s kojeg je u prošloj godini ostvareno oko 243.000 dolazaka te više od 745.000 noćenja što predstavlja rast od 15 posto u dolascima i 12 posto u noćenjima u odnosu na 2017. godinu. Australci najviše posjećuju Zagreb, Dubrovnik i Split gdje se ostvaruje gotovo 70 posto ukupnih dolazaka australskih turista u Hrvatskoj.

Međutim, mi smo u središtu Melbournea posebno predstavili i Istru, Kvarner, Slavoniju, odnosno sve dijelove Lijepe naše“, komentirao je direktor HTZ-a Kristjan Staničić, nadodavši kako je turistički promet s tržišta Australije u stalnom rastu te kako u dosadašnjem dijelu turističke godine, u odnosu na isti period lani, ostvarujemo povećanje broja dolazaka i noćenja s ovog tržišta od preko 7 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na prezentaciji i radionici sudjelovalo je 11 hrvatskih turističkih subjekata i to TZ Dubrovačko-neretvanske županije, Rijeka – Europska prijestolnica kulture 2020, Croatia Airlines, TZ Grada Zagreba, TZ Dubrovnika, Katarina Line Cruises &Tours, Atlas Plus, Navigare Yachting, Bagatin Clinic, Aronda Adriana Travel i Olivari, dok su slovensku turističku ponudu predstavljala četiri slovenska partnera i to KNM Travel, Lubljana tourism&Ljubljana Castle, Palma travel DMC i Happy tours.

„Od 2015. godine bilježimo stalne poraste australskih gostiju, a Zagreb smo predstavili kao cjelogodišnje odredište s posebnim naglaskom na kulturni i zdravstveni turizam“, izjavila je direktorica TZ Zagreba Martina Bienenfeld, dok je direktorica TZ Dubrovnika Romana Vlašić istaknula kako australsko tržište po turističkom prometu zauzima šesto mjesto u gradu te kako pripada među najbrže rastuća daleka tržišta čiji gosti dolaze tijekom cijele turističke godine.

Među najvećim australskim turoperatorima prezentaciji su prisustvovali primjerice Adriatica, kompanija koja je dio Impulse Travel Grupacije s preko 30 godina iskustva koja u svojoj ponudi nudi Hrvatsku; Beyond Travel, vodeća australska i novozelandska kompanija specijalizirana za središnju i istočnu Europu, Skandinaviju, Tursku, Grčku, Hrvatsku i Sloveniju, kao i za kružna putovanja te Outdoor Travel kompanija specijalizirana za aktivni odmor u Europi koja posluje sa preko 1200 agenata diljem Australije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nakon iznimno uspješne prezentacije u Melbourneu hrvatsku turističku delegaciju očekuje prezentacija Hrvatske i hrvatske turističke ponude u četvrtak, 4. srpnja u Sydneyju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.