Žestoka modna rasprava na TikToku: Biste li ovo odjenuli na posao?

odjeca
Foto: snimka zaslona, izvor: TikTok, fotomontaža: Narod.hr

Biste li nosili ovu odjeću na posao? TikTokerica je kritizirala australsku marku odjeće, koja se može kupiti i u Europi, zbog ‘neprikladnog’ odabira odjeće ‘za posao’ – koja uključuje grudnjake i suknje s prorezima do bedara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

TikTok korisnica Rosie Chong iz Melbournea smatra da odjevne kombinacije koje popularni modni brend reklamira kao korporativnu odjeću odnosno odjeću za posao na svojoj web stranici nisu prikladne za tu svrhu.

Jedna odjevna kombinacija koju ovaj brand preporučuje za ured uključuje i grudnjake, biciklističke hlačice, te mini suknje i suknju s visokim prorezom.
Brand Meshki, koji je započeo kao mala robna marka za e-trgovinu u Australiji, sada prodaje diljem svijeta, a navodno ga vole Jennifer Lopez i Ariane Grande.

@rosiechong

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Comment your thoughts #workwear #officewear

♬ original sound – Rosie Chong

TikTokerica Chong redovito obavljuje postove o modi, te je podijelila nekoliko videa sa svojim pratiteljima, prozivajući modne brendove uključujući Meshki i pitajući: ‘Biste li ovo nosili u uredu?’

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pitanje za TikTokere

27-godišnja TikTokerica je u jednom videu upitala: ‘Ako radite u tvrtki ili uredu, samo moram znati mislite li da se ova suknja smatra ‘radnom odjećom’ jer Meshki to smatra.’

U videu je pokazala crnu suknju do gležnja koja ima vrlo visoki prorez, a kombinirana je sa  skraćenim topom.

Chong je rekla da je bila šokirana kad je otkrila da se to smatra radnom odjećom, rekavši: ‘Jedna od kombinacija koje se sjećam bila je pripijena majica s kontrastnim šavovima ispod grudi koja bi naglasila to područje za koju mislim da nije prikladna za posao.’

Tekst se nastavlja ispod oglasa

‘Mnogi odjevni predmeti su prekratki, izrezani ili previše otkrivaju i funkcionirali bi samo ako biste ih slojevito obložili nečim prikladnijim.’

Njezin video već ima gotovo 90.000 pregleda, te su se korisnici podijelili na one koji se s njom slažu, te na one kojima se takve odjevne kombinacije sviđaju, te bi je nosili na posao.

‘Mislim, tko će me zaustaviti?’ – napisala je jedna gledateljica.

Rosie Chong je opisala da se nije posebno obrušila na brand Meshki nego je tražila odjeću za posao, a tražilica joj je izbacivala ovakvu odjeću, koju smatra neprikladnom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

‘Svaka generacija ima svoju sliku o tome kako profesionalac u svom poslu treba izgledati i naravno da tu postoje promjene kroz povijest, ali ipak postoji neki osnovni standard što bi bila odjeća primjerena za posao’, ističe Rosie Chong.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.