Sajam automobila Zagreb broji više posjetitelja nego bilo koja zagrebačka priredba

Tri mjeseca od početka rada Sajma automobila Zagreb i subotama, kao dodatnim radnim danom, uz već ustaljene nedjelju i srijedu, odaziv posjetitelja sve je veći i gotovo da je nadmašio sve sportske, zabavne i kulturne priredbe u glavnom gradu zajedno, izračunali su u upravi ove izlagačke manifestacije, smještene na Jakuševcu kod vojarne Croatia.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Subota je postala, unatoč činjenici da se ustaljuje kao radni dan sajma tek tri mjeseca, iznimno popularna i među posjetiteljima i među izlagačima, pa mogu slobodno reći da je čak i posjećenija od uvriježene srijede za dolazak na Hrelić.

Da je sajam postao popularno mjesto gdje se unatrag tri mjeseca i subotama može nabaviti, ali i prodati gotovo sve, znaju i mnogi izlagači. Dio njih sve donedavno je prodavao svoju robu na divljim buvljacima po Zagrebu; Dubravi, Borongaju ili Zapruđu, no prodajnim mogućnostima Hrelića, čija je tradicija sajmovanja dulja od 43 godine, nisu mogli odoljeti.

Sajam bilježi i ponudu od dvije do tri tisuće osobnih i stotinjak ostalih vrsta vozila tijekom vikenda. Od sajma, pružanjem svojih usluga ili prodajom proizvoda danas živi oko dvije tisuća ljudi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rad Sajam automobila Zagreb subotom započinje u 5 sati ujutro subotom, a završava u 17 sati nedjeljom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.