Zaljubljeni u Hrvatskoj mobitelima više šalju poruke i emojije srca nego razgovaraju

Foto: Fah

Zaljubljeni u Hrvatskoj putem mobitela češće šalju poruke svojim izabranicima nego što razgovaraju, a u porukama ljubav najčešće izražavaju simbolom ’emojijem’ u obliku srca, pokazalo je istraživanje ureda kompanije Huawei za Hrvatsku i Sloveniju među više od 2500 ispitanika u pet hrvatskih gradova uoči ovogodišnjeg Dana zaljubljenih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U istraživanju pod nazivom “Koja vam je veza važnija: mobilna ili ljubavna?“ ispitanih 63,4 posto reklo je da u ljubavnim odnosima radije pišu poruke nego da mobitelom zagovaraju, dok ih je najviše ili 43,4 posto reklo da se nakon prvog upoznavanja najprije povezuje na društvenim mrežama, a tek potom razmjenjuju brojeve telefona, njih oko 37 posto.

Više od 57 posto ispitanih svoje partnere u imeniku na mobitelu većinom imaju memorirane njihovim imenom, te potom nadimkom, 36,7 posto, dok ih gotovo neznatan broj ili 2,6 posto memorira tuđim imenom, pri čemu je takvih nešto više u Rijeci i okolici, 4,3 posto.

Aplikacije za upoznavanje koristi svaki deseti ispitanik ili njih 11,7 posto, a nešto više ispitanika ili 12 posto prijavilo je i slanje eksplicitnih sadržaja svojim partnerima. Od ostalih aktivnosti najčešće je flertanje putem mobitela, što čini 33,6 posto ispitanih, gdje opet prednjače oni iz Zagreba i okolice.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S druge strane, svojim partnerima ispitanici najviše zamjeraju kada tipkaju na mobitel, što smeta njima 63,2 posto, a igranje igrica njima 32 posto.

Najviše njih ili 41 posto prosječno mobitel koristi tri do pet sati dnevno, a zanimljivost je da od uobičajenih prostorija u kući, ispitanici ne ispuštaju mobitele ni dok su na WC-u, njih 54,6 posto, a u kupaonici gotovo njih 45 posto.

Bez mobitela nesigurno se osjeća 54,5 posto ispitanika, pa ih 67,2 posto uvijek nosi sa sobom, no ipak čak 77,5 posto njih je kazalo da bi radije nego s mobitelima izabralo druženje s prijateljima, seks na šest mjeseci njih 64,3 posto, a godišnji odmor 64,2 posto, što iz marketinga ureda Huaweija objašnjavaju znakom da “mobiteli ipak još nisu ovladali našim životima”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Više od 51 posto ispitanih je stoga reklo i da im mobiteli u vezama služe kako bi s partnerom ostali u kontaktu, a četvrtina njih smatra da to pridonosi i njihovoj bliskosti, dok gotovo svi ili 91 posto kaže da im to pomaže da ostanu u kontaktu s bližnjima.

Iz ureda Huaweija otkrivaju da je najviše ili 36 posto ispitanih bilo u dobi od 18 do 25 godina te potom njih 30 posto u dobi od 26 do 35 godina, pri čemu je žena bilo više ili 65,6 posto. Anketu su provodili u pet gradova Zagrebu, Splitu, Rijeci, Osijeku i Varaždinu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.