Tijekom svibnja svaki pojedinac u Hrvatskoj u prosjeku je pred TV ekranom proveo 251 minutu dnevno, što je 7,7 posto više nego u svibnju prošle godine kada se televizija prosječno gledala 233 minute dnevno, pokazalo je istraživanje AGB Nielsen, specijalizirane agencije za istraživanje gledanosti televizije, prenosi Hrvatsko novinarsko društvo.
Naime, Agencija za elektroničke medije u suradnji u suradnji s AGB Nielsenom mjesečno će predstavljati analize gledanosti televizije u Hrvatskoj. Prva, svibanjska analiza, pokazala je i da žene više gledaju televiziju od muškaraca i to za 16 posto.
Žene su tako prosječno pred televizorom dnevno provele 269 minuta, a muškarci 232 minute, a HND navodi kako će biti zanimljivo vidjeti hoće li takav omjer minutaže biti zabilježen i tijekom lipnja, pa dijelom i srpnja kada se održavalo Svjetsko nogometno prvenstvo.
Prema podacima iz istraživanja, promatrajući prosjek pet mjeseci ove godine s istim razdobljem lani, zabilježen je neznatan pad gledanosti televizijskih programa i to 1,1 posto ( sa 275 na 272 minute dnevno). Dobna skupina koja je prosječno dnevno najviše minuta gledala TV je skupina od 60 do 64 godine koja pred ekranom provodi 380 minuta, dok je dobna skupina od 15 do 19 godina prosječno najmanje gledala televiziju – 123 minute.
Od dječjih dobnih skupina, dobna skupina od 4 do 9 godina prosječno je pred TV ekranom dnevno provela 191 minuta, dok su djeca od 10 do 14 godina dnevno pred televizijom provela 165 minuta. Prema stupnju obrazovanja televiziju najmanje gledaju osobe višeg i visokog obrazovanja, 228 minuta dnevno.
Osobe sa srednjoškolskim obrazovanjem dnevno pred TV-om provedu 260 minuta, a osobe s osnovnim obrazovanjem ili bez škole 281. Zaposleni u prosjeku televizijske programe gledaju 217 minuta, a nezaposleni 290 minuta.