I Yahoo želi elektroničku poštu zaštićenu od znatiželjnih očiju

Yahoo namjerava slijediti primjer Googlea i do sljedeće godine kreirati sustav elektroničke pošte gotovo potpuno zaštićen od znatiželjnih očiju hakera i špijuna, izvijestio je Wall Street Journal.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Velike tehnološke tvrtke počele su češće surađivati na zaštiti od hakiranja i kontrole državnih tijela, osobito nakon što je prošle godine Edward Snowden razotkrio masovne mjere nadzora koje je provodila američka Nacionalna sigurnosna služba (NSA), prenosi WSJ u jučerašnjem izdanju.

Tako su Google, Microsoft i Facebook odlučili šifrirati interni promet nakon što je Snowden otkrio da je špijunska agencija hakirala njihove komunikacije u inozemstvu. Provele su i manje prilagodbe koje znatno otežavaju masovno prikupljanje podataka.

Yahoo je izmijenio postupak razmjene elektronskih poruka, omogućivši korisnicima koji se služe aplikacijom za šifriranje da upisuju poruke zasebnom prozoru, što znači da ih ne može čitati ni sam Yahoo, piše Wall Street Journal.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predstavnici Yahooa nisu bili dostupni za komentar.

Google je u lipnju najavio da namjerava zaštititi elektroničku poštu od znatiželjnih očiju, a obje kompanije prema pisanju WSJ napominju da će korisnici sami odlučivati o uključivanju funkcije šifriranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.