(VIDEO) Kako oporaviti tijelo nakon obilne blagdanske prehrane?

Foto: GettyImages

Prejedanje je za mnoge počelo već početkom prosinca, a vrhunac će dosegnuti za Novu godinu. Kilogrami će se manje skupljati uz vježbu i nekoliko dana s lakšom hranom.

Blagdansko prejedanje, koje je za mnoge počelo već početkom prosinca, svoj će vrhunac dosegnuti za Novu godinu. Zato nije loše nekoliko dana jesti lakšu hranu, a kilogrami će se manje skupljati uz tjelovježbu.

”Sve ovisi o tome u kakvom smo stanju, jesmo li prije prije trenirali nismo. Nekome tko tek počinje bilo bi praktičnije da krene prvo hodati”, objašnjava fitness trener Tomislav Vidaković. Umjesto bučica, kod kuće se može vježbati i s bocama vode, piše Dnevnik Nove TV.

Vježbati je ipak malo teže kad je puno pečenke u trbuhu, no sa sarmom je puno lakše. ”Sarma je bogata vlaknima i probiotičkim bakterijama. Preporuka je povećani unos vode, voća, povrća, može i kroz prešane sokove, tekućina kroz variva i juhe, nemasno i što manje rafiniranog šećera”, poručuje nutricionirastica Karmen Matković Melki.

A razgibat ćemo se i u kupovini novogodišnje hrane.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/dnevnik.hr