Tvrtka IKEA u Hrvatskoj provodi kampanju “Ljubav živi i izvan četiri zida”, koja se bavi LGBT aktivizmom. U sklopu akcije podigli su zastavu duginih boja ispred svoje robne kuće u Zagrebu, a direktor tržišta Nikolaos Migkianis dao je izjavu kojom promiče LGBT ideologiju.
IKEA-ino priopćenje u nastavku prenosimo u cijelosti.
“Obilježavajući ovogodišnji Međunarodni dan borbe protiv homofobije, transfobije i bifobije (IDAHOT) 17. svibnja, IKEA Hrvatska pokreće kampanju “Ljubav živi i izvan četiri zida”, zalažući se za veću ravnopravnost i snažniju uključivost svih LGBT+ osoba.
“U tvrtki IKEA proslava IDAHOT-a znači isticanje naše predanosti stvaranju uključivog radnog okruženja u kojem se svi naši LGBT+ kolege osjećaju dobrodošlo, poštovano i cijenjeno zbog onoga što jesu. Želimo pokazati ljudima da je ljubav, bez obzira na to kakva, prevelika da stane u četiri zida. Jednostavno – njoj treba više prostora. Kao tvrtka koja se vodi vizijom stvaranja boljeg svakodnevnog života za što više ljudi, osjećamo odgovornost i povlasticu što možemo podržati pozitivne društvene promjene”, izjavio je Nikolaos Migkianis, menadžer tržišta IKEA Hrvatska.
Da bi pokazali solidarnost s LGBT + zajednicom, djelatnici tvrtke IKEA podigli su zastavu duginih boja ispred robne kuće IKEA Zagreb.
IKEA Hrvatska pruža jednake mogućnosti u zapošljavanju i razvoju osobama svih seksualnih orijentacija i rodnih identiteta, osiguravajući svojim Kodeksom ponašanja da na radnom mjestu nema diskriminacije, uznemiravanja i neprijateljstva.
Kupci mogu pokazati svoju potporu kupnjom STORSTOMMA torbe u duginim bojama koja će se prodavati u robnoj kući IKEA Zagreb tijekom kampanje. Dio prihoda od prodaje donirat će se LGBT centru Split koji brani i promiče LGBT+ prava u Hrvatskoj.
Zalaganje za LGBT+ uključivost dio je šireg IKEA pristupa Raznolikost & Uključivost, kojim se tvrtka zalaže za rodnu ravnopravnost i podržava ranjive skupine, poput žrtava obiteljskog nasilja.”