Prodaja Bud Lighta pala je i peti tjedan za redom od partnerstva s “transrodnim” Dylanom Mulvaneyjom, što je izazvalo sumnje o tome može li se megabrand oporaviti s početkom ključne ljetne sezone ispijanja piva.
Nacionalna maloprodajna prodaja Bud Light pala je 23,6% u odnosu na prošlu godinu, pokazuju podaci zaključno sa 6. svibnja. U tjednu koji je završio 29. travnja zabilježen je pad od 23,3%, prema podacima iz Bump Williams Consultinga i NielsenIQ podataka.
Također, u padu je i prodaja ostalih marki Anheuser-Busch iako sporije nego tjedan prije, prenosi New York Post. To uključuje Budweiser koj ie bilježi pad od 9,7% u odnosu na pad od 11,4% tjedan dana ranije; Michelob Ultra, pad od 2,9% u odnosu na 4,3%; i Prirodno svjetlo, pad od 2,5% u odnosu na 5,2% prethodnog tjedna, što je pomalo utješno za tvtku.
Možda će vas zanimati
Novinarka Megyn Kelly brutalno razmontirala 'trans' propagandu i Dylana Mulvaneyja
Poznata novinarka Megyn Kelly upozorava da “trans” žene štete ženama.
Tvrtka planira redizajn boca
U međuvremenu, konkurentski brendovi piva grabe tržišni udio sve brže dok se Anheuser-Busch. Prodaja Pabst Blue Ribbona porasla je za 21,6% u tjednu koji je završio 6. svibnja. Miller High Life povećao je prodaju za 10,4% u usporedbi s rastom od 8,3% u istom razdoblju prošlog tjedna.
“Mislim da konzument Bud Lighta čeka istinsku i iskrenu ispriku od i kristalno jasnu komunikaciju o tome što se točno dogodilo i koliko su konzumenti Bud Lighta važni (tvrtki)”, kazao jeBump Williams, izvršni direktor konzultantske kuće Bump Williams Consultinga.
>‘Transrodni’ Mulvaney promovirao Nikeov sportski grudnjak iako još nema grudi
>Potpredsjednica marketinga Bud Lighta uzela dopust nakon kontroverzi s ‘transrodnim’ influencerom
Tvrtki “ponestaje vremena da riješi problem jer je ljetna sezona neslužbeno započela prošlog vikenda”, kazao je Williams.
Prošlog je tjedna tvrtka održala sastanak s distributerima u sjedištu u SAD-u u St. Louisu kako bi razgovarali o svojoj strategiji za suočavanje s reakcijom, saznaje The Post. Među planiranim novim inicijativama je i privremeni redizajn aluminijskih boca Budweisera i Bud Lighta. Anheuser-Busch će proizvoditi boce s printom i slikama programa “Folds of Honor”, koji osigurava obrazovne stipendije za djecu i supružnike poginulih ili onesposobljenih pripadnika američke vojne službe.
Konzumenti diljem zemlje pokrenuli su bojkot protiv Anheuser-Buscha jer je surađivao s “transrodnim” Mulvaneyjem za promicanje Bud Lighta. Glavni kupci pivovare odlučili su se da ne naručuju Bud Light u barovima i restoranima, a odnedavno i druge marke piva koje Anheuser-Busch posjeduje.
Anheuser-Busch je prošlog mjeseca pustio dvoje marketinških rukovoditelja – Alissu Heinerscheid, potpredsjednicu marketinga, i njezinog šefa, Daniela Blakea – na dopust. Pitanje je kako će se i hoće li se Bud Light “oporaviti” od kontroverzne suradnje.