Kina: Pileća krilca plaćaju skeniranjem lica

Foto: Thinkstock

Kineska franšiza američkog lanca brze hrane KFC u Kini je lansirao futuristički sustav plaćanja, skeniranjem lica te konzumenti mogu uživati u prženim pilećim krilcima ne vadeći novčanik iz džepa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Restoraterska grupa Yum, vlasnik franšize KFC i Pizza Hut uvela je tu aplikaciju u suradnji s platformom Alipay, mobilnim sustavom plaćanja kineskog internetskog diva Alibabe.

Yum ističe da su prvi na svijetu uveli takav sustav. Konkretno, pri naručivanju obroka program uspoređuje lice kupca s fotografijom koja je postavljena na njegovu računu Alipay.

Kina je mjesecima svojevrstan laboratorij za skeniranje lica. Uređaj koji se koristi takvom tehnologijom postavljen je u ožujku u Nebeski hram, popularno turističko odredište u Pekingu, kako bi se spriječilo klijente da kradu toaletni papir.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Zrakoplovna tvrtka China Southern od ove godine počela je tehnologiju skeniranja lica koristiti umjesto tradicionalnih boarding karata.

U obalnome gradu Qingdao gdje se nalazi druga najveća pivovara u Kini, “Tsingtao”, 25 traženih osoba uhićeno je u kolovozu u vrijeme festivala piva, upravo skeniranjem lica putem brojnih kamera postavljenih na ulazima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.