Personalizirana staklenka Nutelle uspješno božićno iznenađenje u Australiji

Foto: Janine

Staklenka Nutelle, sa imenom primatelja na etiketi, uspješno je iznenađenje ovog Božića i najprodavaniji proizvod u trgovinama u Melbournu.

Jedna od najvećih robnih kuća u Australiji, Myers, prodala je tijekom božićne kupovine u državi Victoria više od 400.000 personaliziranih staklenki tog omiljenog namaza od lješnjaka i čokolade.

Na etiketu, umjesto crveno-crnog loga Nutella, moglo se upisati bilo koje ime ili fraza. “To je idealan dar onome za koga je teško odabrati poklon ali i za one koji već sve ionako imaju. Ovo sigurno nemaju”, komentirali su zadovoljni trgovci.

Kampanja je privukla pozornost medija u studenom kada je petogodišnjoj djevojčici odbijeno izdavanje natpisa jer joj je ime Isis, što je akronim za militante islamske države ISIS.

Na pokušaj upisivanja njezina imena reagiralo je računalo upozorenjem pa je voditelj trgovine odbio izdati etiketu.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: Narod.hr/h
Photo: Janine, Flickr