Personalizirana staklenka Nutelle uspješno božićno iznenađenje u Australiji

Foto: Janine

Staklenka Nutelle, sa imenom primatelja na etiketi, uspješno je iznenađenje ovog Božića i najprodavaniji proizvod u trgovinama u Melbournu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jedna od najvećih robnih kuća u Australiji, Myers, prodala je tijekom božićne kupovine u državi Victoria više od 400.000 personaliziranih staklenki tog omiljenog namaza od lješnjaka i čokolade.

Na etiketu, umjesto crveno-crnog loga Nutella, moglo se upisati bilo koje ime ili fraza. “To je idealan dar onome za koga je teško odabrati poklon ali i za one koji već sve ionako imaju. Ovo sigurno nemaju”, komentirali su zadovoljni trgovci.

Kampanja je privukla pozornost medija u studenom kada je petogodišnjoj djevojčici odbijeno izdavanje natpisa jer joj je ime Isis, što je akronim za militante islamske države ISIS.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na pokušaj upisivanja njezina imena reagiralo je računalo upozorenjem pa je voditelj trgovine odbio izdati etiketu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.