Trump najpraćeniji svjetski vođa na Twitteru

Foto: fah

Američki predsjednik Donald Trump postao je najpraćeniji svjetski čelnik na Twitteru, nadmašivši čak i papu Franju po broju sljedbenika na popularnoj društvenoj mreži, izvijestila je njujorška tvrtka za odnose s javnošću i komunikacije Burson-Marsteller.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

S oko 40 milijuna sljedbenika, Trump je proteklog vikenda izbio na vrh popisa od oko 890 računa svjetskih čelnika, među kojima su brojni šefovi država i vlada, a poglavar Katoličke crkve na svim jezicima ima neznatno manji broj sljedbenika, stoji u priopćenju tvrtke koja se bavi analizom “tvitplomacije” – korištenja društvenih mreža u javnoj diplomaciji.

Voditelj digitalne službe u podružnici Burson-Mastellera, Matthias Lufkens, osnivač mrežne stranice “Tweetplomacy” tvrdi da su mnogi pratitelji takozvani “botovi” ili da je riječ o “uspavanim” računima.

Usto, na popisu koju ovoj internetskoj stranici prati nema bivšega američkog predsjednika Baracka Obame koji ima više od 95 milijuna sljedbenika.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Trump često objavljuje tweetove o vladinoj politici ili iznosi vlastita stajališta upravo putem Twittera.

Lufkens kaže da Trumpovi tweetovi potiču mnoge interakcije te da se njemu jako sviđa što ima toliko sljedbenika na ovoj društvenoj mreži.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.