‘Woke free’ pivo: Limitirano izdanje s Trumpovom fotografijom u samo 12 sati zaradilo pola milijuna dolara

woke free
Foto: snimka zaslona

Woke free pivo, napravljeno kao alternativa Bud Lightu, zaradilo je pola milijuna dolara zahvaljujući posebnom izdanju limenke s fotografijom bivšeg predsjednika Donalda Trumpa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Marka piva Conservative Dad’s Ultra Right Beer, koje se reklamira kao 100% Woke-Free pivo, izdala je posebnu limenku s likom Donalda Trumpa. Radi se o fotografiji snimljenoj u kolovozu nakon što je Trump u Georgiji optužen za pokušaj poništavanja rezultate predsjedničkih izbora u toj državi 2020.

>‘Mulvaneyjev učinak’: Anheuser-Busch otpušta stotine zaposlenika

Izvršni direktor Ultra Right Beer Seth Weathers kazao je za FOX Business da je prodaja nakon lansiranja posebnog izdanja bila ekvivalentna više od pet traktorskih tovara limenki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Znali smo da će ljudi poludjeti zbog ovih limenki, ali nismo imali pojma da će reakcija biti ovako luda”, kazao je Weathers.

>Jonathon Van Maren: Bojkot Bud Lighta jedan je od najuspješnijih u novijoj povijesti

Limenke, koje se službeno nazivaju “Osveta konzervativnog oca”, Weathers je opisao kao najtraženiju kolekcionarsku limenku piva u američkoj povijesti. Dodao je da je prodaja piva porasla od trenutka lansiranja posebnog izdanja limenki

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najavio je da će deset posto od prodaje piva s Trumpovim likom donirati pravnoj obrani Republikanske stranke Georgije i Fondu za pravnu obranu Davida Shafera, piše Fox.

Posebno izdanje piva bilo je dostupno do 1. listopada u 23:59.

Rast u nekoliko mjeseci

Conservative Dad’s Ultra Right Beer pokrenut je u travnju kao odgovor na Bud Lightovu suradnju s “transrodnim” influencerom Dylanom Mulvaneyem. U samo prva dva tjedna na tržištu marka premašila milijun dolara u prodaji. Iako je u početku bilo dostupno samo za web prodaju, sada se već nalazi u trgovinama i restoranima diljem Georgije i Arkansasa, izvijestio je FOX Business krajem kolovoza.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

>Popularni brendovi poput Dr Martensa i Costa Coffeea suočavaju se s bojkotom na društvenim mrežama – otkrivamo zašto

“Prvo su nam se rugali. Rekli su da nikada nećemo prodati pivo, rekli su da nikada nećemo dobiti pivo, rekli su da nikada nećemo dobiti distributere, a onda su rekli da nikada nećemo dobiti prostor na policama u trgovinama. Ponosan sam što mogu reći da smo sve te stvari postigli u nekoliko mjeseci”, kazao je tada glavni izvršni direktor Seth Weathers.

Dok je “konzervativnom” pivu prodaja u porastu, tvrtka Anheuser Busch zbog bojkota Bud Lighta suočava se sa stalnim gubicima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.