Neodgovorni pacijenti ‘miniraju’ smanjivanje lista čekanja

Oko 30 posto pacijenata ne odaziva se na dodatne termine programa skraćivanja bolničkih listi čekanja, a prosječno isto toliko pacijenta ne odaziva se niti odjavljuje redovne termine u kojima su naručeni, doznaje se od Koordinacije hrvatske obiteljske medicine (KoHOM), a prenosi Hina.

Pacijenti ne dolaze na redovni zakazani pregled

Iako se na oftalmološki pregled u zagrebačkom KBC-u čeka i po šest mjeseci, proteklu srijedu čak 30 posto pacijenta nije došlo na redovni zakazani pregled kod oftalmologa.

Isto toliko ih se nije pojavilo ni poslijepodne u dodatnim terminima koje je Ministarstvo zdravlja otvorilo kako bi smanjilo liste čekanja. Osim toga, termini nisu otkazani iako su pacijenti s liste čekanja potvrdili da će doći nakon što su obaviješteni o novim terminima.

Dogovorene termine jednostavno se može otkazati telefonski ili preko internetskih stranica HZZO-a pa takvi pokazatelji govore da su za dugačke liste čekanja dijelom odgovorni i sami pacijenti, kažu u KoHOM-u.

Također upozoravaju da se pojedini pacijenti, temeljem uputnice izdane od obiteljskog liječnika, naručuju u četiri bolnice na četiri različita termina za magnetsku rezonanciju i time oduzimaju mjesto drugima.

Obiteljski liječnici, okupljeni u KoHOM-u, kažu da više od godinu dana upozoravaju zdravstvenu administraciju na taj problem, no ništa se nije poduzelo na rješavanju pitanja neodgovornog ponašanja nekih pacijenata.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/h
Photo: screenshot