Bitna je reklama i vidljivost

preferencijalnih
Montaža: Narod.hr, izvor: Fah, snimka zaslona

Komentar čitatelja

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ovo su rekorderi po broju preferencijalnih glasova

Nina Skočak… potpuna politička anonimka… dakle bitna je reklama i vidljivost na društvenim platformama te osobnost! naročito sto se mladih tiče.
Mladi DP-a moraju biti vidljiviji

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nina Skočak iskače na Instagramu svako malo, a na TikToku sigurno i više, ali ga nemam. Mladima je privlačna zbog 1) modnog izričaja- nosi vintage stil iz second handa i o tome radi sadržaj 2) završila je atraktvine studije / po meni ništa bitno/ ali radi u Bruxellesu i radi sadržaj o tome i to je mladimo zanimljivo 3) radi sadržaj o adaptaciji stana kojeg je kupila u Belgiji i 4) ruku na srce nudi jedan neopterećen sadržaj koji mnogim mladima paše jer nisu imali vremena razmišljati o ozbilnijm temama i sadržajima pa im to izgleda sve skupa atraktivno. Kako da jedan Borna Marinić konkurira takvom vrcakovom sadržaju sa svojim Podcast Domovinski rat? I bolje da ne konkurira, njegov je rad daleko ozbiljniji i važniji. Mladi konzervatici ne moraju i ne mogu nuditi lake sadržaje. Ali sadržaja ima , i on je životan, ozbiljan i važan. Sve ono što algoritam ne gura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.