HT ne prodaje svoj portal poput matičnog Deutsche Telekoma

Hrvatski Telekom ne gasi ni ne prodaje ‘tportal.hr’, odgovor je najveće telekomunikacijske kompanije u Hrvatskoj nakon objave vijesti da je matični Deutsche Telekom (DT) marketinškoj agenciji Ströer za 300 milijuna eura prodao internetski portal ‘t-online.de’ i kompaniju za digitalno oglašavanje InteractiveMedia.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Transakcija bi se trebala provesti u zadnjem kvartalu ove godine, a Ströer će dvije kompanije platiti izdavanjem vlastitih dionica u vrijednosti 300 milijuna eura koje će se prenijeti na DT koji će tako postati vlasnik oko deset posto dionica Ströera.

Prema priopćenju njemačkog teleoperatera prodaja je u skladu sa strategijom DT-a, koja uključuje i mogućnosti za povećanje vrijednosti poslovnih sektora koji se više ne mogu razvijati unutar grupe DT-a, bilo kroz partnerstva ili prodaju.

Na ‘tportalu.hr’ ističu da je ‘t-online.de’ jedan od najposjećenijih portala u Njemačkoj, koji također služi kao platforma za DT-ove email adrese i korisničku podršku. Telekom će zadržati te usluge pa klijenti ne moraju očekivati nikakve promjene.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U odgovoru Hrvatskog telekoma naglašava se i da tportal.hr djeluje u sklopu njihova Odjela za medijske i digitalne usluge te demantiraju glasine o prodaji ili prestanku financiranja tog portala.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.