Okruglim stolom o upravljanju turističkim destinacijama ili destinacijskom menadžmentu bez čega nema održivog razvoja hrvatskog turizma, u Opatiji su počeli dvodnevni Dani hrvatskog turizma (DHT), tradicionalno godišnje okupljanje oko 2000 turističkih djelatnika i njihovih gostiju.
Otvarajući DHT ministar turizma Darko Lorencin istaknuo je da je Hrvatska i ove godine rastuća turistička destinacija zbog porasta fizičkog i financijskog prometa i investicija, ali joj još uvijek nedostaje profiliranih i tematskih turističkih proizvoda.
To se može postići promjenama ponašanja i razmišljanja te jačanjem suradnje javnog i privatnog sektora u turizmu i sa svim drugim subjektima u destinacijama, što zagovara i destinacijski menadžment čiji je jedan od projekata i onaj za produljenje sezone Hrvatska 365. Osim toga, radi se i na drugim projektima, poput rebrendiranja hrvatskog turizma te poboljšavanju sustava prijavljivanja gostiju i brojnim drugim koji za cilj imaju još bolje rezultate turizma koji je ove godine u BDP-u dostigao udjel od 16,5 posto i sve je važniji za hrvatsko gospodarstvo, naglasio je Lorencin.
Prvi skupovi u sklopu DHT-a uz turističke djelatnike okupili su i druge goste iz gospodarstva i politike pa je tako župan primorsko-goranski Zlatko Komadina naglasio da na Kvarneru već dugo rade na destinacijskom menadžmentu te novim proizvodima odnosno starim po kojima je ta regija uvijek bila poznata poput zdravstvenog turizma.
I gradonačelnik Opatije Ivo Dujmić slično je rekao za Opatiju koja u ovoj, 170. godini otkako se turizam organizirano razvija u tom gradu, ostvaruje dobre rezultate sezone i ‘bum’ investicija u hotele, sadržaje i drugu ponudu.
Tekst se nastavlja ispod oglasa