U listopadu prodano 2496 automobila – 13, 8 posto više nego lani

Tijekom listopada u Hrvatskoj je prodano 2.496 novih osobnih automobila, što je za 302 vozila ili 13,8 posto više nego u istom prošlogodišnjem mjesecu, pokazuju podaci agencije promocija Plus koji se temelje na evidenciji registracija Ministarstva unutarnjih poslova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U odnosu na rujan u listopadu su prodana 502 automobila ili 25,3% više. Rast za 6.098 vozila ili 25,2% ostvaren je i u prvih deset mjeseci ove u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Od početka godine do kraja listopada u Hrvatskoj je prodano 30.256 novih osobnih automobila. Analitičari rast prodaje ponajprije pripisuju javnoj nabavi, a ne privatnoj kupnji.

Najviše novih osobnih automobila u Hrvatskoj je u prvih deset mjeseci prodao Volkswagen, 4.904 vozila, što je tržišni udjel od 16,2%. Slijede Opel s 3.512 automobila i 11,6% tržišta te Škoda s 3.087 prodanih automobila i udjelom na tržištu od 10,2%. Po prodaji redom slijede Peugeot, Renault, Citroen, Hyundai, Ford, Toyota, Kia itd.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Najprodavaniji model je Škoda Octavia kojih je u deset mjeseci prodano 1.910, a s prodanih 1.712 komada slijedi Volkswagen Golf. Na listi pet najprodavanijih modela, s prodajom od po nešto više od 1.300 komada, su i Volkswagen Polo, Opel Astra i Opel Corsa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.