HND poziva novinare uključene u kampanju da se jave radi zamrzavanja članstva

Foto: fah

Hrvatsko novinarsko društvo (HND) pozvalo je u ponedjeljak novinare koji su na bilo koji način uključeni u predizbornu kampanju političkih stranaka ili nestranačkih lista da o tome obavijeste Tajništvo HND-a kako bi im se moglo zamrznuti članstvo do povratka u novinarstvo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Aktivno sudjelovanje u politici nespojivo je sa članstvom u HND-u i Kodeksom časti hrvatskih novinara, na čije ste se poštivanje obvezali pristupanjem u Društvo”, priopćio je HND. Članstvo će, kažu u HND-u biti zamrznuto i onima koji se sami ne jave, a nedvojbeno se utvrdi da se bave političkim aktivnostima, o čemu će biti obaviješteni.

Kad je riječ o angažmanu komunikacijskih savjetnika u izbornim kampanjama, HND i Hrvatska udruga za odnose s javnošću (HUOJ) poručuju da njihov angažman mora biti transparentan.

Ključna odrednica te transparentnosti je javnost podataka o tome za koju stranku, političara ili nezavisnog kandidata komunikacijski savjetnik ili agencija rade. HND i HUOJ navode da je javno deklariranje angažmana u predizbornim kampanjama od presudne važnosti kada komunikacijski savjetnici nastupaju u medijima, kao analitičari političkih i komunikacijskih događanja i procesa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.