Kineski car naredio da mu pronađu eliksir besmrtnosti

Foto: fah

Prvi kineski car, zastrašujući Qin Shihuang, naredio je svojim službenicima da mu pronađu eliksir besmrtnosti, otkriva dvije tisuće godina star tekst otkriven za arheoloških iskapanja na jugu zemlje, izvješćuje novinska agencija Xinhua.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Opsesija prvog kineskog cara vječnim životom bila je dobro poznata. Dao si je izgraditi ogroman podzemni mauzolej u Xianu, ispunjen s gotovo 8000 vojnika od terakote koji su ga trebali štititi s one strane života. Ta zagrobna vojska otkrivena je 1974.

No, proučavajući tekstove pronađene 2002. na dnu bunara u pokrajini Hunan, arheolozi su utvrdili da je Qin Shihuang naredio nacionalnu potragu za eliksirom koji bi dao vječni život.

Tekst sadrži carski ukaz kojim se naređuje ta potraga kao i nelagodne odgovore lokalnih vlastiju, željnih ugoditi zastrašujućem vladaru.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Selo po imenu Duxiang izvijestilo je da još nije pronađen čudesni napitak dajući naslutiti da će se potraga nastaviti”, javlja Xinhua.

Selo Langya, u sadašnjoj pokrajini Shandong, “ubralo je biljku na svetoj planini”.

Napitak očito nije imao učinka budući da je Qin Shihuang umro po povjesničarima 210. godine prije Krista, nakon 11 godina carevanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.