Najveći i najstariji hrvatski festival piva – Dani piva Karlovac, ove će se godine održati 29. put, počet će u petak, 21. kolovoza, na Sportsko rekreacijskom centru uz rijeku Koranu i trajat će deset dana, rečeno je na tiskovnoj konferenciji organizatora održanoj u ponedjeljak u karlovačkoj Gradskoj vijećnici.
Na pet pozornica bit će održan raznovrsni kulturni i zabavni programi, u šatorima-restoranima bit će gastronomski sadržaji, na mnogobrojnim štandovima prodaja suvenira i druge trgovačke robe, a sve u skladu s tradicijom koja se i razvija, istaknuo je gradonačelnik Karlovca Damir Jelić.
“To je desetak dana lude zabave u našemu gradu, na koju se odazivaju i mnogi turisti, pa ova pivarska tradicija znatno pridonosi prepoznatljivosti Karlovca”, rekao je Jelić i pozvao Karlovčane i građane drugih gradova i susjednih država da između 21. i 30. ovoga mjeseca “dođu na pravu pivarsku feštu”.
Heineken Hrvatska i ove je godine “ponosni sponzor” manifestacije rekla je Branka Slaveska, predsjednica uprave Heineken Hrvatska, te najavila da će, uz razne zabavne i gastronomske užitke, posjetitelji moći, osim poznatih karlovačkih brandova, kušati i usporediti nekoliko vrsta piva kojih inače nema na ovom tržištu.
Tako će, dodala je Slaveska, posjetitelji 29. Dana piva moći kušati nekoliko od oko 250 piva iz porodice Heineken kojih inače nema na hrvatskom tržištu, ali također i piva malih ili mikro hrvatskih pivovara (craft), da bi mogli usporediti okuse i kvalitete piva velikih i zanatskih pivovara. Najavila je i degustaciju studentskoga piva, proizvoda Studija prehrambene tehnologije Veleučilišta Karlovac.
Radi poticanja odgovornog konzumiranja piva Heineken Hrvatska je i ove godine izradio narukvice “Ja sam18 +” koje će, uz predočenje osobne iskaznice, moći dobiti samo punoljetni mladi posjetitelji, a organiziran je i besplatni autobusni prijevoz za posjetitelje iz Ozlja i Duge Rese.
Gosti pivovare bit će predstavnici Poljoprivredno prehrambenog kombinata Valpovo i Poljoprivrednog instituta iz Osijeka, te ostalih partnera u proizvodnji glavne sirovine ječma u sklopu akcije “100 posto hrvatski ječam”, kao i poslovni partneri iz cijele Hrvatske i BiH.
Dan otvorenih vrata karlovačke pivovare, koja je ove godine promijenila ime u Heineken Hrvatska, bit će pak 25. kolovoza.
Organizatori su u suradnji s tvrtkom Čistoća u akciji “recikliraj i nazdravi” postavili i kontejner za recikliranje, štoviše svaki će donositelj za deset plastičnih čašica od “zelene patrole” dobiti jedno “karlovačko” gratis, s namjerom da svijest o takvom ponašanju i čuvanju okoliša posjetitelji manifestacije zadrže cijeli život.
Anita Tuček je, u ime izvršnog organizatora tvrtke Fest, najavila da će, na pet različitih pozornica tijekom deset dana nastupiti i neka od najpoznatijih imena domaće i regionalne pop i rock glazbe.