Donirali Ratko Rudić, Joško Vlašić, Gibonni: Udruga Naš Hajduk u akciji ‘Ili jesmo ili nismo’ do sada prikupila 3,2 milijuna kuna

Foto: fah

U dosadašnjem dijelu akcije “Ili jesmo ili nismo”, u kojoj donatori uplatom 1911 kuna za otkup dionica nogometnog kluba Hajduk stječu pravo upisa svog imena na treći službeni dres Hajduka, kojeg će nositi u idućoj sezoni, do sada je prikupljeno 3,2 milijuna kuna, priopćeno je u ponedjeljak iz te udruge “Naš Hajduk”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ugodno smo iznenađeni i iznimno zadovoljni sa doniranih 3,2 miljuna kuna, a očekujemo kako će se taj iznos dodatno povećati pošto akcija traje još tri”, rekao je za Hinu voditelj projekta stjecaja dionica Hajduka u udruzi Naš Hajduk Tomislav Mikulić.

On je istaknuo kako su uspjehu akcije svojim donatorskim uplatama doprinijeli i proslavljeni hrvatski treneri Ratko Rudić (vaterpolo) i Joško Vlašić (atletika) te pjevači Oliver Dragojević, Zlatan Stipišić Gibonni i Marijan Ban, kao i bivši nogometaši Hajduka Dragan Kalinić, Mario Pašalić, Hrvoje Milić i Mario Maloča

Akcija “Ili jesmo ili nismo” prva je akcija prikupljanja donacija za stjecanje dionica Hajduka nakon što je udruga “Naš Hajduk” sredinom listopada ove godine otkupila od tvrtke Tomy 24,53 posto dionica kluba s rokom otplate od deset godina.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.