Najmanje 500 milijuna Yahoo računa hakirano

Foto: fah

Američka internet kompanija Yahoo! je objavila u četvrtak da je 500 milijuna računa njezinih korisnika krajem 2014. hakirala vjerojatno organizacija povezana s nekom državom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hakeri su ukrali osobne podatke, poput datuma rođenja, imena, elektroničke adrese, brojeva telefona i lozinke, navodi Yahoo! u priopćenju.

Bankovni podaci korisnika nisu zahvaćeni, tvrdi Yahoo! koji navodi da usko surađuje s američkim vlastima nadležnim za cyber kriminal.

“Istragom nije pronađen niti jedan element koji pokazuje da je ta organaicija trenutačno nazočna u informatičkom sustavu Yahoo!-a”, nastavlja se u priopćenju. Tvrtka dodaje da je kontaktirala ugrožene korisnike.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Yahoo ne navodi imena organizacije koju sumnjiči.

Yahoo! je preporučio korisnicima koji nisu mijenjali zaporke od 2014. da to učine što prije.

Korisnici su pozvani da analiziraju svoje račune i utvrde eventualne sumnjive aktivnnosti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Yahoo! također preporučuje korisnicima da ne otvaraju niti učitavaju privitke koji dolaze sa sumnjivih elektroničkih adresa i poziva na oprez pri bilo kakvom traženju osobnih podataka. Yahoo! takođe podsjeća da su u zadnje vrijeme učestali upadi u informatičke sustave tehnoloških skupina koje izvode organizacije uz podršku država.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.