Jučer je na Zagrebačkom velesajmu uspješno završena prva start-up konferencija Zagreb Connect na kojoj se 18 finalista pitch natjecanja borilo za nagradni fond od 125 000 kuna. Prema najavi organizatora, Zagreb Connect održat će se i sljedeće godine, a intencija je da zagrebačka start-up konferencija postane vodeća platforma te vrste u regiji, priopćili su iz Hrvatske agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO).
Pobjedu prvog Zagreb Connect-a odnijela je Mash.me aplikacija koja omogućuje snimanje videa s trodimenzionalnim likovima bez stručnog poznavanja animacije i korištenja skupe opreme. Svojom tehnologijom omogućuje izradu animiranog 3D videa uz pokrete lica ili tijela pred kamerom, kreiranje chata kroz 3D avatare i chat u virtualnom prostoru.
‘Iznimno smo ponosni i sretni biti pobjednici prvog Zagreb Connect-a! Posebice nam je drago što je smo dobili priliku predstaviti se u našem gradu, među ovako kvalitetnim start-upovima. Nagradu ćemo iskoristiti za daljnji razvoj naše aplikacije i izlazak na svjetsko tržište’, izjavio je Jerko Škorić iz Mash.me-a.
Dobitnik druge nagrade je projekt Rentlio – aplikacija koja rješava probleme operativnog vođenja manjih objekata u turizmu, treću nagradu osvojio je TutoTod – edukativna iPad aplikacija koja potiče kreativno razmišljanje i izražavanje djece od 1 do 5 godina, dok je nagradu Grada Zagreba i godinu besplatnog programa inkubacije u Tehnološkom parku Zagreb osvojio Visiobike.
Konferencija je polučila izniman uspjeh okupivši preko 400 sudionika, međunarodnih investitora i start-upova koji su iskoristili ovaj susret za predstavljanje projekata, razmjenu iskustava, ostvarenje partnerstva te internacionalizaciju poslovanja.
Važnost organizacije Zagreb Connecta za Grad Zagreb i regiju istaknula je Sandra Švaljek, zamjenica gradonačelnika. ‘Zagreb Connect je jedan kvalitetan poslovni događaj i mislim da radimo nešto pozitivno, nešto što će pružiti nadahnuće mladim poduzetnicima, pokazati im da šira zajednica misli na njih. Nakon godina krize, treba stvarati nove društvene vrijednosti i novu kulturu. Svi imamo ideje o tome kako bi to trebalo izgledati i što je ono što nam treba u Hrvatskoj’, rekla je.
Dodatna vrijednost za sve finaliste, ne samo pobjednike, bio je bootcamp gdje su finalisti imali priliku usavršiti svoje prezentacijske vještine i naučiti kako pitch-ati sa svjetski priznatim mentorima.
‘Naša zadaća kroz Bootcamp Zagreb Connecta-a bila je usmjeriti finaliste da se fokusiraju na tržište, ne samo na proizvod te ukazati na mogućnosti tržišta koje se nude. Vjerujem kako smo uvelike pomogli pripremiti njihove pitch-eve za uspješno predstavljanje pred budućim investitorima’ – izjavio je Joško Bobanović, mentor i partner u VC fondu Sofinnova.
Za organizaciju ove konferenciju zaslužni su Grad Zagreb, Veleposlanstvo Izraela, Hrvatska agencija za malo gospodarstvo, inovacije i investicije (HAMAG-BICRO) i Zagrebački velesajam.