CIA otvorila profile na Twitteru i Facebooku

Američka Središnja obavještajna agencija (CIA) vjerojatno vam posljednja pada na um kao “grupa” koju biste očekivali na Twitteru i na Facebooku, no tim se društvenim mrežama upravo pridružila na vrlo duhovit način, prenose svjetske novinske agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

“Ne možemo potvrditi ni demantirati da je ovo naš prvi tweet”, našalili su se iz CIA-e na svojoj službenoj Twitter stranici.

Nekoliko sati nakon objavljenog tweeta, agencija je primila oko 200.000 retweetova i “prikupila” oko 350.000 pratitelja. “Zahvaljujemo vam na tweet dobrodošlici! Radujemo se što ćemo s vama dijeliti zanimljive informacije koje nemaju oznaku tajnosti”, jedan je od tweetova Agencije.

Direktor CIA-e John Brennan rekao je da je svrha novootvorene Facebook i Twitter stranice pomoći Agenciji da se više izravno uključi u komunikaciju s građanima i pruži im informacije o njezinoj misiji, povijesti i ostalim događajima, pišu novinske agencije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Dosad je ova američka obavještajna agencija postavljala fotografije na Flickru i na Youtubeu, a Facebook i Twitter omogućit će joj da preko njih objavljuje i priopćenja za javnost.

Svojim je sljedbenicima obećala još fotografija, podataka o povijesti Agencije i duhovitih činjenica iz CIA World Factbooka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.