Disneyev hit zaradio je 1,3 mlrd. dolara, a s princezama Elsom i Annom svi se mogu poistovjetiti

Sve bajke i likovi koje su Disneyevi čarobnjaci animacije oživili na velikom platnu privlačili su u kina milijune malih i velikih gledatelja. Zato nije bilo nimalo čudno kada je animirani film “Snježno kraljevstvo” u prvom tjednu prikazivanja 2013. potukao sve ostale filmove koje su izašli u isto vrijeme i ostvario zaradu od 651 milijun kuna, piše vecernji.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Mračnu bajku o snježnoj kraljici Hansa Christiana Andersena studio Walt Disney uz male preinake pretvorio je u toplu obiteljsku priču o snježnom kraljevstvu u kojem vladaju sestre Elsa i Anna, koje su okružene nizom neobičnih i duhovitih likova. S princezama Elsom i Annom odmah su se saživjele tisuće i tisuće djevojčica koje su po izlasku iz kina mame gnjavile da im nabave opravice i ukrase kakve nose princeze.

Princeze su kao likovi oduvijek bili privlačni djevojčicama, ali da će se toliko identificirati s Elsom i Annom, nitko nije očekivao. Psihologinja Maryam Kia Keating objašnjava da su djevojčice osnovnoškolske dobi emocionalno jednako jake i impulzivne u donošenju odluka baš kao što je to i Elsa te vole zamišljati da žive u sličnim čarobnim uvjetima. Keating kaže kako su likovi ove priče jednako dragi i starijima jer se mogu saživjeti s borbom dobra i zla. Shvativši kakvu je euforiju kod djevojčica izazvalo “Snježno kraljevstvo”, Disney je brzo reagirao i osmislio cijeli darovni program na temu animirane glazbene priče.

Šalice, ukosnice, bilježnice, šamponi, haljine, posteljina, naljepnice, satovi s motivima iz “Snježnog kraljevstva” uskoro su osvanuli u izlozima trgovina i pokrenuli pravu maniju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Podatci kažu da su u samo jednom mjesecu prodali tri milijuna haljina napravljenih po uzoru na Elsinu i Anninu, a zahvaljujući samo prodaji dodatnih sadržaja Disneyev profit povećao se za dvije milijarde dolara, i to samo u jednom tromjesečju, a raste i dalje jer pomama za filmom i svime što ide uz njega i dalje traje. Dovoljno je reći da je DVD filma, koji se kod nas prodaje za 99 kn, najtraženiji božićni dar. I dok su se novčanici roditelja praznili, u Disneyu su trljali rukama, a pogotovo kada su saznali da je ukupna zarada filma na kinoblagajnama dosegla 1,3 mlrd.dolara, čime je postao najuspješniji animirani film u povijesti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.