Fantastična kolekcija oldtimera otkrivena u Francuskoj

Senzacionalnu vijest o pronalasku kolekcije Rogera Baillona u jednom selu na zapadu Francuske objavila je aukcijska kuća Arcturial, koja će ih početkom veljače sljedeće godine u Parizu ponuditi na dražbi. Zaboravite legende o portugalskim hangarima, ovako vrijedna i velika, a nepoznata kolekcija nije otkrivena još od objave „Sleeping Beauties“ serije fotografija kolekcije Michela Dovaza prije tridesetak godina. Baillonovo ime nije nepoznato u svijetu oldtimera, ovaj je transportni magnat masovno ih je kupovao još od 1950-ih, planirajući otvoriti muzej, no kada su mu poslovi propali rasprodao je čitavu kolekciju, još 1970-ih – odnosno, tako se vjerovalo do pronalaska ovih šezdeset automobila koje su otkrili Arcturialovi djelatnici Matthieu Lamoure i Pierre Novikoff. Na slikama se vide i neki drugi, manje atraktivni automobili te mnoštvo gospodarskih vozila, no ništa od toga nije u popisu aukcijske kuće, koja će automobile ponuditi u stanju u kakvom su pronađeni, bez da ih makar i operu prije toga! Bit će ih moguće prije dražbe razgledati na poznatom sajmu oldtimera Retromobile u Parizu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U kolekciji nalazimo sjajnu selekciju nekada najprestižnijih francuskih marki kao što su Talbot-Lago (uključujući i jedan koji je pripadao egipatskom kralju Faruku), Delahaye, Voisin, Lorraine-Dietrich ili Panhard-Levassor, po jedan Delage, Bugatti, Hispano-Suizu, Facel Vegu, Delaunay Bellevile… No glavna zvijezda je nedvojbeno Ferrari 250 GT SWB California s brojem šasije 2935GT, proizveden 1961. Prvi mu je vlasnik bio francuski komičar Gérard Blain, a potom ga je prodao nezaboravnom glumcu Alainu Delonu. Automobil je poznat s nekoliko onovremenih slika, na kojima su uz Delona i poznate glumice Jane Fonda i Shirley MacLaine, no godinama je smatran izgubljenim. Arcturial procjenjuje da bi mogao doseći cijenu između 9.5 i 12 milijuna eura, no ni dvostruko više ne bi bilo veliko iznenađenje. Nema sumnje da će milijunski iznos postići i jedan od samo tri proizvedena Maseratija A6G Gran Sports s Fruinom karoserijom. U kolekciji je i nekoliko modela iz 1980-ih, što pokazuje da je rasla i nakon što je ‘zaboravljena’, kako tvrde neki senzacionalistički naslovi, no to ne umanjuje važnost otkrića.

Za kraj evo i popisa automobila (s opisom na francuskom) koji će biti ponuđeni u Parizu: Amilcar C6 berline; Amilcar CGS; Ariès coach; Auto Union cabriolet; Avions Voisin C15; Avions Voisin limousine C15; Avions Voisin C7 par Gallé; Ballot 8 cyl limousine; Barré torpédo; Berliet coupé chauffeur; Berliet Type VIGB 10HP Taxi Landaulet; Bugatti 57 Ventoux; Citroën Trèfle; Delage D6; Delage D8 coach; Delahaye 135 cabriolet Faget Varnet; Delahaye 135 coach Chapron; Delahaye 235 coach Chapron; Delahaye 235 coach Chapron; Delahaye 235 coupé Chapron; Delahaye Type 43 coupé chauffeur; Delahaye GFA 148 L; Delahaye Type 43 camionnette; Delaunay Belleville limousine VL8; Facel Vega Excellence; Ferrari 250 GT SWB California Spider; Ferrari 308 GTS; Ferrari 400i; Ferrari Mondial 3.2L cabriolet; Hispano Suiza H6B cabriolet Millon-Guiet; Hotchkiss cabriolet; Innocenti S cabriolet; Jaguar type S 3.4 L; La Buire 12 A; Lagonda LG45 cabriolet; Lancia Thema 8.32; Lorraine Dietrich B3/6 plateau; Lorraine Dietrich B3/6 torpédo par Grumman; Lorraine-Dietrich torpédo; Maserati A6G 2000 Gran Sport Frua; Mathis cabriolet; Mathis FOH; Packard cabriolet Super Eight; Panhard-Levassor Dynamic berline X77; Panhard-Levassor Dynamic coupé X76; Panhard-Levassor limousine X72; Porsche 356 SC ex-Sonauto; Renault AX torpédo; Renault Vivastella cabriolet; Sandford cyclecar 3 roues; Singer Cabriolet; Talbot Lago 11/6 cabriolet; Talbot Lago Baby cabriolet; Talbot Lago Baby cabriolet; Talbot Lago Cadette 11; Talbot Lago coach; Talbot Lago T26 coach; Talbot Lago T26 Grand Sport coupé Saoutchik; Talbot Lago T26 Record coupé Saoutchik; Talbot Lago T26 cabriolet Saoutchik ex-Roi Farouk.

Preuzeto sa: autoportal.hr

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.