Vozači godišnje troše milijarde u potrazi za parkirnim mjestima

Foto: fah

Vozači u SAD-u, Njemačkoj i Ujedinjenoj Kraljevini godišnje izgube milijarde trošeći vrijeme i gorivo u potrazi za parkirnim mjestom, a često iz straha od kazne preplate parkiranje, stoji u srijedu u studiji o prometu agencije INRIX.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kako gradovi postaju sve zagušeniji, direktni i indirektni troškovi parkiranja zadaju glavobolju i vozačima i gradskim vlastima koji često imaju suprotstavljene interese.

Proizvođači automobila i tehnološke kompanije, u međuvremenu, trljaju ruke zbog dodatnog profita koji ostvaruju svojim aplikacijama na pametnim telefonima ili tehnologijom, a koji omogućuju lakšu navigaciju u potrazi za parkirnim mjestima i automatiziranje parkirnih manevara.

Studija o troškovima izgubljenog vremena i goriva temelji se na bazama podataka tvrtki koje upravljaju parkiralištima te anketi u kojoj je sudjelovalo 18.000 vozača iz 30 gradova u SAD-u, Velikoj Britaniji i Njemačkoj.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

U SAD-u, svaki vozač godišnje u prosjeku preplati parkiranje za 97 dolara.

Što se tiče izgubljenog vremena u potrazi za parkirnim mjestom i goriva, prosječno američki vozač godišnje nepotrebno izdvoji dodatnih 345 dolara.

U Velikoj Britaniji ti troškovi iznose gotovo 1000 funti, a u Njemačkoj blizu 1000 eura.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.