(FOTO) Kako zaposlena žena može uključiti više kretanja u svakodnevni život?

Foto: Getty images, montaža narod.hr

Ljudsko tijelo prirodno je predodređeno za stalno kretanje i fizičku aktivnost te se za održavanje optimalnog zdravlja potrebno što više kretati. Hodanje je najlakši i najjednostavniji način fizičkog kretanja. Dokazano je da hodanje popravlja raspoloženje, štiti zdravlje te pomaže u mršavljenju i održavanju željene tjelesne težine.

Međutim današnji način života zapostavio je tu potrebu. Većina ljudi svoj posao obavlja u sjedećem položaju, sve češće koristimo automobile za uobičajene aktivnosti i skoro se nimalo ne krećemo.

U nedostatku vremena između poslovnih obveza i obitelji, žene najčešće zapostavljaju tjelesnu aktivnost. 

Stres i problemi sa kralježnicom direktno su povezani sa dugotrajnim sjedenjem, a osim toga poznate posljedice nedovoljne tjelesne aktivnosti su i češći srčani i moždani udari, visoki krvni tlak, osteoporoza i karcinomi.

Cilj tjelesne aktivnosti nije samo gubljenje kalorija nego i jačanje mišića, smanjenje stresa, popravljanje raspoloženja i smanjenje opasnosti od niza bolesti. Stručnjaci su za vrijeme Olimpijskih igara u Tokiju 60-ih godina došli do izračuna da je za zdrav način života potrebno dnevno napraviti 10 000 koraka.

Nedavna velika europska studija ukazala je na smanjenje fizičke aktivnosti za čak 30%. Obzirom da sve više vremena provodimo sjedeći, na poslu, u autu ili kući pred televizorom, prosječan čovjek koji nije fizički aktivan, dnevno u prosjeku napravi 2 500 koraka.

Sitne promjene u svakodnevici mogu vam pomoći da povećate broj koraka koje napravite tijekom dana. Prosječan odlazak u kupovinu iznosi 67 koraka, brisanje poda 101 korak, usisavanje 94 koraka,a rad u vrtu 89 koraka.

Kako biste povećali svoju aktivnost, imamo nekoliko rješenja za koja ne trebate plaćati članarinu, a kontinuiranim radom poboljšat ćete svoje kretanje i vitkost.

Odlazak pješice u trgovinu ili knjižnicu

Često se dogodi da se automobilom vozimo do lokalnog dućana udaljenog samo 2 minute. Ukoliko imate vremena, prošećite 10 minuta. To će biti odličan poticaj da s vremenom produljite svoju stazu.

Pješačenje je najprirodnija i najsvakodnevnija forma kretanja, ne zahtijeva opremu i možete ju prakticirati svugdje. Pješačite do dućana, s djecom do parkića ili do knjižnice.

Ostale jednostavne načine za poboljšanje svog života i zdravlja pročitajte na Frendica.Online.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.