Najveće pozitivne promjene u sveukupnom zadovoljstvu životom u državama EU (period 2018-2021.) zabilježeno je u našoj Hrvatskoj, te Litvi, što je prikazano tamnozelenom bojom na donjoj karti.
To znači da građani ove dvije države imaju najveći porast zadovoljstvom života u tom periodu. Općenito bi se moglo zaključiti: zadovoljstvo životom u EU najviše je poraslo u Litvi i Hrvatskoj.
> Britanac koji živi u Hrvatskoj – Ovo je najbolja država za život, evo i zašto!
> Dr. sc. Njavro za Narod.hr: Najpozitivniji događaj u 2022. duh je pobjednika što su ga ponovo probudili naši Vatreni
> Sedlar za Narod.hr: Želio bih da 2023. politika uistinu započne štititi nacionalne interese
> Hod za život u Zagrebu: Pogledajte najljepše trenutke slavljenja života!
> Obitelj na prvom mjestu: Vatreni u zagrljaju svoje djece nakon osvajanja bronce
Može se primijetiti da zemlje jugoistočne Europe Grčka, Bugarska i Rumunjska, te Portugal i Estonija imaju značajan porast zadovoljstva životom.
Najveći pad zadovoljstvom života osjetno je vidljiv u Irskoj i Francuskoj, a nakon toga u Švedskoj i Poljskoj.
> Hrvati žele promjene u EU: Skepsa prema odlukama koje političari i birokrati donose u Bruxellesu
> Gavran za Narod.hr: U novoj godini priželjkujem donošenje Zakona o hrvatskom jeziku
> Budimir za Narod.hr: 2022. ćemo pamtiti po Pelješkom mostu, a u 2023. pokažimo predanost kao naši nogometaši
> Izvrsna atmosfera na osječkom Hodu za život uz tamburice i slavonske pjesme
> Hitrec: Između svjetskih prvenstava riječi ‘domoljublje’ i ‘vjera’ budu nasilno prognane u rezervate ‘tvrdih desničara’
Treba se podsjetiti da je period 2018-2021. obilježen i velikom pandemijskom krizom, brojnim ‘lockdownima’ i ograničenjima ljudi u godinama 2020. i 2021., što je svakako bitno utjecalo na zadovoljstvo životom.
Hrvati mogu biti ponosni što su kroz ovo teško razdoblje prošli kao ljudi kojima je najviše poraslo zadovoljstvo životom u cijeloj EU.
To je vijest koja nas sve može jako obradovati.
Sveukupno zadovoljstvo životom – promjena u prosječnoj vrijednosti 2018-2021.:
Izvor: Eurostat, Facebook
Tekst se nastavlja ispod oglasa