Italija i Kina sklapaju poslove u visini od osam milijardi eura

Italija i Kina namjeravaju potpisati dvadeset ugovora o gospodarskoj suradnji u vrijednosti od oko osam milijardi eura, najavili su čelnici tih dviju zemalja u utorak u Rimu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednik kineske vlade Li Keqiang nalazi se u službenom posjetu Italiji uoči summita europskih i azijskih zemalja (ASEM) što će se u četvrtak i petak održati u Milanu. Prije toga posjetio je Rusiju i Njemačku, gdje je također potpisao ugovore o gospodarskoj suradnji.

“Siguran sam da je partnerstvo između Kine i Italije napravilo velike korake, ali možemo i više i siguran sam i da hoćemo”, izjavio je tijekom susreta s kineskim gostom predsjednik talijanske vlade Matteo Renzi.

“Možemo raditi kako bismo ostvariti više rezultata u međusobnoj trgovini u budućnosti”, dodao je Li na tiskovnoj konferenciji, na kojoj novinari nisu mogli postavljati pitanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Talijanska vlada, suočena s dubokom recesijom, nastoji potaknuti strana ulaganja kako bi oživjela domaće gospodarstvo. U kineskim je rukama veliki dio talijanskih državnih obveznica, a Kina imao udio i u velikim talijanskim tvrtkama kao što su Fiat, Telekom Italia, Eni i Enei.

Prema Liovim riječima, Kina želi uvoziti više strojeva iz Italije i potaknuti Kineze da posjećuju Italiju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.