Najviše troši Josipović, Sinčićevo izvješće se očekuje

Stožeri troje predsjedničkih kandidata – Kolinde Grabar-Kitarović, Ive Josipovića i Milana Kujundžića podnijeli su Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) preliminarna izvješća o donacijama i troškovima izborne kampanje, a stožer kandidata Ivana Vilibora Sinčića najavio je da će to učiniti u zakonskom roku do ponoći u subotu 20. prosinca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Predsjednički kandidat Ivo Josipović je od početka kampanje prikupio oko 6 milijuna kuna, a potrošio oko 5,5 milijuna kuna, izjavila je u subotu za Hinu glasnogovornica njegovog Izbornog stožera Mladenka Šarić. Rekla je da je od ukupno prikupljenih šest milijuna kuna, Josipović iz donacija hrvatskih građana i tvrtki prikupio 2,1 milijun kuna, pri čemu veći broj donacija dolazi od građana. Ostatak novca dolazi od političkih stranaka koje su podržale kandidaturu Ive Josipovića.

Šarić je rekla da su u petak izvješća predali Državnom izbornom povjerenstvu (DIP), a u ponedjeljak će ih objaviti na internetskim stranicama predsjedničkog kandidata Ive Josipovića.

Predsjednička kandidatkinja Kolinda Grabar-Kitarović izjavila je u subotu da je do sada u kampanji potrošeno oko 2,5 milijuna kuna, od čega su donacije 2,4 milijuna kuna. Izvješće je u subotu predano na vrijeme Državnom izbornom povjerenstvu, a u ponedjeljak će biti objavljeno i na web stranicama kampanje, izjavila je Grabar-Kitarović u subotu u Zagrebu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kandidat za predsjednika države Milan Kujundžić podnio je Državnom izbornom povjerenstvu preliminarno izvješće o donacijama i troškovima izborne kampanje, potvrđeno je iz njegova Stožera. Kujundžić je do sada od donacija, u novcu i kroz usluge, prikupio 564.000 kuna, a na kampanju potrošio 391.000 kuna, rekao je njegov glasnogovornik Ivan Hrstić.

Predsjednički kandidat Ivan Vilibor Sinčić dosad je u kampanji potrošio oko 120.000 kuna donacija građana, od toga 20.000 kuna u novcu te oko 90.000 kuna donacija u uslugama, izjavio je voditelj njegovog Izbornog stožera Dušan Cvetanović.

Najavio je da će izvješće o primljenim donacijama za financiranje izborne promidžbe i izvješće o troškovima (rashodima) izborne promidžbe stranka Živi zid objaviti na svojim internetskim stranicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Subota je krajnji rok do kojeg su predsjednički kandidati dužni Državnom izbornom povjerenstvu (DIP) dostaviti ta izvješća.

U DIP-u, koji je u subotu, zbog osobne predaje izvješća, radio do 13 sati, nisu željeli davati nikakve službene informacije o pristiglim izvješćima, upućujući medije na izborne stožere predsjedničkih kandidata.

Rok za osobnu dostavu izvješća o donacijama i troškovima predsjedničkih kandidata istekao je u subotu u 13 sati, no kandidati ih mogu poslati i poštom i to do subote u ponoć. Bitno je da na preporučenoj pošiljci bude žig 20. prosinca.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Poštom poslana izvješća u DIP će dospjeti u ponedjeljak, odnosno utorak, no to će, još uvijek, biti u roku. To je i razlog zbog kojega u subotu iz DIP-a nisu željeli navoditi kandidate koji su već ispunili obvezu, tumačeći da bi ih se, ako neka izvješća stignu poštom i u roku, neopravdano favoriziralo.

Javnosti izvješća o donacijama i troškovima trebaju biti dostupna do ponedjeljka u ponoć. Kandidati ih mogu objaviti na svojim web stranicama, web stranicama stranke koja ih je kandidirala ili pak u dnevnom tisku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.