Anketa koju je RTL proveo na uzorku od 10.000 ispitanika , po 1.000 u svakoj izbornoj jedinici, danas je zaključena rezultatima ankete iz I. izborne jedinice, jedine koja je nedostajala.
Rezultati ankete kažu kako će najbolje rezultate imati koalicija na čelu s SDP-om koja ima podršku 35,7 posto ispitanika. Na drugom mjestu je HDZ-ova koalicija koju podržava točno 30 posto ispitanih. Most nezavisnih lista na trećem je mjestu s 9,4 posto, dok izborni prag prelaze i stranka Milana Bandića (5,8%) i ORaH (5,6%). Preračunato u mandate, to bi značilo da će SDP-ovoj koaliciji pripasti šest zastupničkih mjesta, jedno više od mjesta koje će pripasti HDZ-ovoj koaliciji. Po jedno mjesto pripast će Mostu, Bandićevoj koaliciji i ORaH-u. Za SDP to je tri manje, a za HDZ jedan više nego na izborima 2011.
Prag ne prelazi Živi zid koji je ostao na 4,3%, dok je 12,2 posto birača neodlučno.
Ukupni rezultati
Anketa tako ukupno HDZ-ovoj koaliciji predviđa 63 zastupnička mjesta. Na drugom mjestu je Hrvatska raste kojoj će pripasti 60 zastupničkih mjesta. Na trećem je mjestu MOST sa pet mjesta, dok po tri dobivaju HDSSB, koalicije IDS-PGS i koalicija Bandićeve stranke. Jedno mjesto, ako se ova anketa pokaže točnom, dobit će Živi zid, ORaH i Uspješna Hrvatska.
To je ukupno 140 zastupničkih mjesta od 151 mjesta koliko ih u Saboru ima. Osam zastupničkih mjesta rezervirano je za pripadnike manjina, a tri pripadaju dijaspori koja je tradicionalno lojalna HDZ-u.
Borba za mjesto premijera
Postotak ljudi koji podržava Karamarka kao premijera puno je manji nego postotak koji u I. izbornoj jedinici dobiva takozvana Domoljubna koalicija. Na pitanje Milanović ili Karamarko čak 36% ispitanih u I. izbornoj jedinici odlučilo se za Milanovića, a to je približno podršci koju ima SDP-ova koalicija. Karamarku vjeruje tek 20,10 posto ispitanih, dok ih 32,7 posto ne zna ili se ne može odlučiti. Nešto manje od sedam posto ne bi se odlučilo za niti jednog od njih, dok se 4,30 posto, na pitanje Milanović ili Karamarko, odlučilo za ostale kandidate.
U anketi nema U ime obitelji – projekt Domovina
Za agenciju Promocija Plus U ime obitelji – projekt Domovina uopće ne postoji. Isto tako, uz veliki naslov da je istraživanje provedeno na 10 000 ispitanika, ne stoji da je 10 000 ljudi ispitano u 10 izbornih jedinica. Manjim slovima ili na kraju teksta piše da je istraživanje provedeno na 1 000 ispitanika u izbornim jedincama na koje se odnosi…