Talijani vole našu obalu: Usred Ferragosta u Hrvatskoj boravi više od 66 tisuća Talijana dnevno

Foto: fah

Italija za hrvatski turistički sektor predstavlja jedno od najvažnijih emitivnih tržišta s kojeg smo u dosadašnjem dijelu godine ostvarili 579 tisuća dolazaka i 2,3 milijuna noćenja što u odnosu na isto razdoblje lani predstavlja rast od 1,3 posto u dolascima i 2,4 posto u noćenjima. Pozitivni rezultati ostvareni su i u srpnju tijekom kojeg su talijanski turisti ostvarili 209 tisuća dolazaka i 1,1 milijun noćenja što u odnosu na srpanj prošle godine predstavlja rast od 1,5 posto u dolascima i 3 posto u noćenjima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić naglašava kako su navedeni rezultati odlični pokazatelji za Ferragosto, razdoblje kada u hrvatskim destinacijama boravi najveći broj talijanskih turista. „Glavnina turističkog prometa s tržišta Italije tek slijedi što potvrđuju i najave za kolovoz i prvu polovinu rujna od strane ključnih partnera, turoperatora i agencija. Rezultat je to kontinuirane i proaktivne promotivne strategije koja uključuje brojne marketinške i PR kampanje, ali i odličnu suradnju s talijanskim partnerima“, izjavio je direktor Staničić, nadodavši kako je sve bolja prometna povezanost Italije i Hrvatske poticajni čimbenik daljnjeg rasta turističkog prometa s ovog tržišta.

Talijani na putovanja najčešće idu automobilom i to gotovo 60 posto, potom avionom, njih 20 posto te slijede putovanja vlakom, busom i brodom. Vezano za rezervaciju putovanja, oko 56 posto Talijana svoja putovanja rezervira izravno, 37 posto uopće ne rezervira, dok oko 7 posto njih svoja putovanja rezervira preko agencije. Od smještaja u Hrvatskoj preferiraju objekte u domaćinstvu i hotele dok od turističke ponude cijene vrhunsku gastronomiju, prirodne ljepote, nautiku, a u posezoni posebice zdravstveni turizam.

„Na tržištu Italije odradili smo ključne promidžbene aktivnosti što je vidljivo po postignutim rezultatima, ali i po brojnim pozitivnim objavama koje svakako pridonose kreiranju pozitivnog imidža i prepoznatljivosti Hrvatske na ovom važnom tržištu. Tradicionalno Talijani najviše putuju u kolovozu, a omiljene inozemne destinacije su im Grčka, Španjolska i Hrvatska gdje najčešće putuju u Istru, Kvarner i Dalmaciju, ali sve više otkrivaju i kontinentalni dio naše zemlje, posebno Zagreb“, naglasila je Viviana Vukelić, direktorica Predstavništva HTZ-a u Italiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Popularnost Hrvatske među Talijanima dokazuju brojne objave u talijanskim medijima.

Uoči glavne turističke sezone najviše se pisalo o hrvatskim otocima i obali, ljetnim festivalima, lokacijama gdje je snimana popularna serija „Igra prijestolja“, nacionalnim parkovima, prekrasnim plažama, a objavljene su i detaljne reportaže o putovanjima na motociklima i kamperima. Specijalizirani časopis „Caravan e Camper“ posvetio je svoju naslovnicu Korčuli nazvavši ju bezvremenskom, dok naslovnicu popularnog magazina „Dove“ krasi Vrbnik na otoku Krku, odnosno hvarska polja lavande i Makarska rivijera koji krase naslovnicu časopisa „Bell’Europa“. U lipanjskom izdanju specijaliziranog magazina za jedrenje „Il giornale della Vela“ objavljena je detaljna reportaža o jedrenju o Hrvatskoj donoseći niz informacija gdje jedriti u Hrvatskoj, u kojim valama odmoriti, koje destinacije na otocima i obali posjetiti, a sve navedeno ilustrirano je atraktivnim fotografijama od kojih se Kornati nalaze na samoj naslovnici.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.