Brešanova “Predstava Hamleta..” najbolja na 38. “Danima satire Fadila Hadžića”

Najbolja predstava u cjelini 38. “Dana satire Fadila Hadžića” je “Predstava Hamleta u selu Mrduša Donja” Ive Brešana u režiji Vinka Brešana i izvedbi dramskog ansambla Gradskoga satiričkog kazališta “Kerempuh” te joj je pripala Velika nagrada “Večernjeg lista”, objavljeno je večeras u zagrebačkome kazalištu “Kerempuh gdje su dodjelom nagrada i završeni ovogodišnji “Dani satire Fadila Hadžića” u Zagrebu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ravnatelj kazališta Kerempuh Duško Ljuština primio je tu nagradi istaknuvši kako je ona “kruna godine u kojoj ‘Kerempuh’ proslavlja svoj 50. rođendan”.

Da su “Dani satire Fadila Hadžića” doista kazališni festival na kojemu se najviše nagrađuju glumci, potvrdilo je i pet ravnopravnih glumačkih nagrada koje su dodijeljene hrvatskim glumcima Filipu Detelić, Goranu Navojcu i Borku Petriću za uloge u “Predstavi Hamleta u selu Mrduša Donja” te srbijanskoj glumici Jelisaveti Seki Sablić i slovenskoj glumici Mileni Zupančić.

Nagradu Sabrija Biser koja se dodjeljuje mladom glumcu ili glumici za uspjelo interpretiranu ulogu karakterne komike, na ovim “Danima satire Fadila Hadžića” primila je Mirela Videk za ulogu u predstavi “Thiscasting” Mirana Kurspahića.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Nagradu Ivo Serdar za ulogu najbolje prihvaćenu od publike primio je slovenski glumac Alojz Sever za ulogu u predstavi “Boris, Milena, Radko” Dušana Jovanovića.

Nagradu za najbolju režiju dobio je Krešimir Dolenčić za Moliereova “Tartuffea” u izvedbi studenata zagrebačke Akademije dramske umjetnosti.

Nagrada za najbolju žensku ulogu pripala je pak Goranu Jevtiću za njegovu interpretaciju glavne ženske uloge u Nušićevoj “Gospođi Ministarki” u izvedbi beogradskoga “Pozorišta Boško Buha”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Slovenski glumac Radko Polič primio je pak Nagradu za najbolju mušku ulogu “Mladen Crnobrnja Gumbek” za ulogu u predstavi “Boris, Milena, Radko”.

Dodijeljena su i posebna priznanja – za dramaturgiju Željki Udovičić Pleština, studentima zagrebačke Akademije dramske umjetnosti za izvedbu Moliereova “Tartuffea” te Prešernovom gledališču Kranj i Mestnom gledališču Ptuj za glazbu u predstavi “Mrtvac dolazi po dragu” Svetlane Makarović, u režiji Jerneja Lorencija.

U ime nagrađenih zahvalio je Krešimir Dolenčić koji je, među ostalim, spomenuo istinitu anegdotu s početka Drugoga svjetskog rata kada su tadašnjega britanskog premijera Winstona Churchilla obavijestili da će se morati ‘srezati’ državni budžet i da će u to biti uključena i kultura, a Churchill im je odgovorio: “ali zašto ćemo se onda uopće boriti”.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tu su Dolenčićevu primjedbu nazočni pozdravili velikim pljeskom.

O svim nagradama, osim o nagradi publike, odlučivao je tročlani žiri u sastavu novinarka i kazališna kritičarka Bojana Radović, profesor na zagrebačkoj Akademiji dramske umjetnosti Darko Lukić i glumac Goran Grgić

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.