Američki glumac Jim Caviezel, najpoznatiji po tome što je igrao Isusa Krista u “Pasiji” Mela Gibsona, u razgovoru s kanadskim kliničkim psihologom Jordanom Petersonom podijelio je iskustvo pripreme za naslovnu ulogu u filmu “Zvuk slobode” Alejandra Monteverdea.
U “Zvuku slobode” (engl. Sound of Freedom) Caviezel igra Tima Ballarda, bivšeg saveznog agenta koji je u Kolumbiji iz ralja seksualnog ropstva izbavio 127-ero djece.
Caviezel se psihički pripremao kako bi shvatio što ga čeka
Kako bi bolje i dublje shvatio zlo kojemu se u filmu suprotstavio, Caviezel je Petersonu otkrio kako se psihički pripremao za ono što je Ballard morao iskusiti u realnosti, prenosi HKM.
>Jim Caviezel u zagrebačkoj Areni: Zar je Krist trebao odbiti križ? Zar se Stepinac trebao složiti s komunistima?
U tome mu je, između ostalog, pomoglo i profesionalno iskustvo igranja negativaca na filmskom platnu. Pored ostalih je uloga, u svojoj karijeri utjelovio i lik terorista Carrolla Oerstadta u trileru “Déjà-vu” redatelja Tonyja Scotta još 2006.
“Ne idem k Sotoni kako bih glumio Sotonu. Mislim da mnogi glumci prave tu pogrešku. Idite k Bogu da vam On kaže tko je Sotona. Tako ja činim”, poručio je Caviezel.
Tako ga, istaknuo je, i dok igra zle likove ili dok im se suprotstavlja, štiti Bog i tada je siguran da vjerodostojno portretira zlo.
Film ‘Zvuk slobode’ o trgovini djecom donosi istinitu priču: Napunio kino dvorane, a CNN ga napada
Ako idete k Sotoni, prevarit će vas
“Ako idete k Sotoni da vam kaže kako igrati Sotonu – on će vas prevariti. Projicirat će nešto da zavara publiku jer se uvijek skriva u sjeni. To je zato što ne podnosi svjetlo, iako se naziva Svjetlonoša – Lucifer. On pokušava biti Bog , pokušava ga imitirati”, rekao je.
Đavao je, naglasio je Caviezel, antipod Boga, poput Kaina koji nastoji opljačkati Abela. “Ako je Bog ljubav, Sotona je požuda”, kazao je.
>Progledaj srcem: Caviezel svjedočio u Modrićevom dresu, na molitvenom skupu bili Dalić i Šimenc
U holivudskom portretiranju zlikovaca često se zbog toga dogodi da se negativca nenamjerno ili namjerno veliča i da se zlikovce učini privlačnima publici zbog toga što krše društvene norme, naglasio je Peterson.
Glumci, u pokušaju da portretiraju zlo, na kraju, budu obmanuti njime, a to je zato što ono prikriva svoju pravu narav, zaključio je kanadski klinički psiholog.
Tekst se nastavlja ispod oglasa