Dok se Zagreb guši u smeću, prometnice se ne asfaltiraju, kapitalni projekti poput izgradnje nove bolnice na Srebrnjaku propadaju…, ekstremno lijevi zagrebački gradonačelnik na poziv Zaklade Heinrich Böll, sudjeluje na konferenciji “Što je zeleni narativ?”, koja se održava u Berlinu 20. i 21. svibnja 2022.
Zagrebačke ceste ne asfaltiraju prometnice, jer nisu nabavile bitumen, Tomašević tvrdi da su unutarnji problemi prevladani, te očekuje od Zagrebačkih cesta ispunjenje plana asfaltiranja do kraja godine.
Bitumen je uz usitnjeni kamen osnovni sastojak asfalta i gotovo je nevjerojatno da Zagrebačke ceste kojima je osnovna djelatnost asfaltiranje, nisu bile u stanju osigurati svoju osnovnu sirovinu za rad do početka sezone radova.
Novi voditelj podružnice Zagrebačke ceste, Jurica Krleža, koji je na to mjesto ustoličen u zimu ove godine, čini se, žarko se želio dokazati novom šefu kako je sposoban menadžer, što je najbolje dokazao propuštanjem nabave bitumena na vrijeme. Zbog nedostatka bitumena ova podružnica Holdinga nije bila u mogućnosti izvoditi planirane i dogovorene radove asfaltiranja.
Kako Sesvete Danas saznaju od dobro informiranog izvora unutar navedenog poduzeća, Krleža je odbio nastaviti preuzimati bitumen od INE koja je dugogodišnji opskrbljivač Zagrebačkih cesta. INA je, naime, početkom proljeća obavijestila upravu Zagrebačkih cesta o povećanju cijene bitumena za 6 %.
Nije učinjena nikakva ušteda, nego samo šteta
Novi je menadžer potom odbio nastaviti ustaljenu suradnju s našom najvećom naftnom kompanijom i proizvođačem bitumena, te odlučio raspisati javni natječaj za tu sirovinu. No, dogodilo se nešto što je u okolnostima života u kakvima živimo uspješan menadžer trebao predvidjeti. Nove ponude znatno su premašivale cijenu INE uvećanu za 6 %. Dapače, ponuđene su gotovo dvostruki iznosi u odnosu na dosadašnje.
Dakle, nije učinjena nikakva ušteda, nego samo šteta. Nastavkom poslovanja s INA-om unatoč navedenom ponuđenom povećanju, Zagrebačke bi ceste financijski, u odnosu na sadašnju novu situaciju, prošle daleko bolje, bile bi stalno opskrbljene bitumenom i mogle bi raditi. Uz izravnu financijsku štetu radi kupovanja daleko skupljeg bitumena učinjena je i ona neizravna zbog nerada poduzeća uslijed nedostatka sirovine. Kolika je ona stvarna, vjerojatno se nitko neće time pohvaliti.
Neki upućeni u cijeli slučaj rekli su da zbog novonastale okolnosti Zagrebačke ceste sigurno neće početi asfaltirati prije ljeta, prenosi Sesvete Danas.
Tomašević uvjerava da će do kraja godine svi planirani radovi asfaltiranja biti izvršeni
Tomašević smiruje situaciju i očekuje da će do kraja godine svi planirani radovi asfaltiranja biti izvršeni.
Na konferenciji za novinare održanoj u gradskoj upravi u utorak, gradonačelnik Tomislav Tomašević rekao je da, prema onome što je njemu poznato, “bilo je nekih unutarnjih problema koji su sada riješeni”.
“Koliko mi je poznato nakon javnih nabava koje su poništene, više ne bi trebalo biti nikakvih problema niti s bitumenom niti s bilo kojim drugim materijalom. Stoga očekujem da se svi ti radovi koji su u planovima komunalnih aktivnosti vijeća različitih gradskih četvrti realiziraju do kraja godine”, rekao je Tomašević nastavljajući da je odvojen novac kojim grad Zagreb plaća Zagrebačkim cestama da se planirani radovi završe do kraja godine.
“U tom smislu od Zagrebačkog holdinga gdje su Zagrebačke ceste jedna od podružnica očekujem da se to realizira do kraja ove godine”, rezolutan je Tomašević.
Tekst se nastavlja ispod oglasa