Je li vama važnije porijeklo ili cijena kod kupnje čokolade?

Foto: Thinkstock

Istraživanje o konzumaciji čokolade, koje su proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal, pokazalo je da su porijeklo i cijena gotovo podjednako važni kod kupnje čokolade.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kada se bira između domaćih i uvoznih proizvoda, većina ispitanika, njih 63,5 posto, bira čokoladne proizvode domaćih proizvođača, dok njih 36,5 posto češće kupuje čokoladne proizvode stranih proizvođača.

Više od polovice ispitanika, njih 58,9 posto, navodi da cijena ima velik utjecaj na njihov izbor čokolade te da je kupuju isključivo na akciji, dok 41,1 posto građana uvijek kupuje istu marku čokolade bez obzira na akcije.

Istraživanje je pokazalo da je čokolada namirnica koja se najčešće konzumira nekoliko puta tjedno, što kao svoj odgovor navodi 43,9 posto ispitanika, dok je njih 33,5 posto navelo da je konzumira nekoliko puta mjesečno.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za 10 posto ispitanika čokolada je dio svakodnevne prehrane, a jednak broj navodi da je konzumira rijetko, svega nekoliko puta godišnje. Vrlo mali broj, samo 2,6 posto ispitanika, ističe da čokoladu uopće ne konzumira.

Istraživanje je provedeno tijekom rujna na nacionalno reprezentativnom uzorku od 400 građana Hrvatske starijih od 15 godina, navodi se u priopćenju.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.