Weekend Media Festival završio je jučer u Rovinju gdje se, tijekom tri festivalska dana, na predavanjima, panelima, prezentacijama, radionicama i partyjima okupio oko četiri tisuće posjetitelja iz dvanaest zemalja regije, Europe i svijeta.
Na sedmom po redu Weekend Media Festivalu raspravljalo se o poslovnim i medijskim temama, predstavljen je niz novih projekata, a predavači iz inozemstva prezentirali su najnovije trendove u komunikacijama. Weekend Media Festival i ove je godine okupio cijelu regionalnu komunikacijsku industriju na jednome mjestu, proširio svoj doseg i na druge poslovne sektore te produžio turističku sezonu u Rovinju.
“Bio je ovo po svim kriterijima najveći, najbrojniji i najuzbudljiviji Weekend do sada. Hvala svima koji su došli u Rovinj i još jednom učinili taj festival najvećim okupljanjem komunikacijske industrije u regiji. Naša je obveza da do sljedeće godine budemo još bolji i na tome počinjemo raditi već od sutra”, poručio je sudionicima festivala direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov dodavši kako se uvođenje dodatne dvorane za radionice na ovome festivalskom izdanju pokazalo kao pun pogodak.
Direktor festivalskoga programa Nikola Vrdoljak izrazio je zadovoljstvo zbog velike posjećenosti radionica, a vjeruje da su mnogi sudionici iz Rovinja otišli s vrlo konkretnim znanjima koja mogu odmah upotrijebiti u svom poslovanju. Istaknuo je da će organizatori sva dobra iskustva iz ove godine prenijeti u iduću, najavio je i nešto novo jer, kako je rekao, Weekend je festival stalnih inovacija.
Među četiri tisuće posjetitelja 7. Weekend Media Festivala bilo je i više od 300 studenata iz cijele regije, akreditirano je više od 500 novinara iz regije, ali i iz ostalih europskih zemalja. U programu je sudjelovalo više od 130 komunikacijskih stručnjaka, koji su u dva dana u pet dvorana održali gotovo pedeset predavanja, panela, prezentacija i radionica.
Tekst se nastavlja ispod oglasa