Rusija putem društvenih mreža nastoji utjecati na izbore za EP

Foto: Fah

Obavještajne službe Europske unije prate ruske napore za utjecanjem na europarlamentarne izbore koji kreću 23. svibnja, navodi se u izvješću koji je vidjela njemačka novinska agencija dpa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Napori uključuju korištenje društvenih mreža i televizijske mreže Russia Today kojima žele podržati Rusima prijateljske, a Europskoj uniji sporne stranke na izborima, navode obavještajne službe.

Ciljana skupina ruskih pokušaja su mladi ljudi. U nekim slučajevima cilj je samo posijati sumnju u važnost Europskog parlamenta i smanjiti odaziv na izborima, koji se održavaju od 23. do 26. svibnja.

Agenti obavještajnih službi ističu da su ruski napori manje vidljivi nego za vrijeme američke predsjedničke kampanje 2016. ili izbora u Francuskoj u svibnju 2017.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Rusija je hakirala elektroničku poštu uglednih demokrata u Sjedinjenim Državama kako bi naštetila kandidaturi Hillary Clinton. U Francuskoj su podržavali krajnje desnu populističku kandidatkinju Marine Le Pen.

Ruska vlada je izričito odbacila sve optužbe.

Rusija ne nastoji utjecati na europske izbore niti ima namjere to činiti na nekim drugim izborima, rekao je za dpa ruski ministar vanjskih poslova.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.