Akronim od “laugh out loud” – LOL na društvenim se mrežama upotrebljava sve manje, a korisnici ga sve češće zamjenjuju emotikonima i onomatopejama “haha” ili “hehe”, pokazalo je istraživanje o e-smijanju, što su ga među građanima Sjedinjenih Država proveli zaposlenici Facebooka.
Analiza postova iz svibnja pokazala je razliku u korištenju raznih oznaka za smijeh s obzirom na geografsko područje, spol i dobnu starost.
Otkriveno je da je čak i onomatopeja “hehe” češće korištena od LOL, koji koristi samo 1,9 posto korisnika, većinom starije životne dobi, u odnosu na 51,4 koliko ih koristi “haha”. Emotikoni se pojavljuju u 33,7 posto objava, a “hehe” je na trećem mjestu s 13,1 posto.
Studija je provedena na objavama na Facebooku, piše Daily Mail.
Analiza je pokazala da muškarci i žene koriste drukčije načine kada žele pokazati da im je nešto duhovito. Muškarci češće koriste onomatopeje “hehe”, “haha”, a žene više vole emotikone, jednako kao i mlađa populacija.
Kad je o geografskom području riječ, “haha” i “hehe” popularniji su na zapadnoj američkoj obali, emotikoni su najčešći izbor stanovnika srednjeg zapada, a stanovnici južnih američkih država najradije još uvijek upotrebljavaju LOL.
Facebookovo istraživanje uslijedilo je nakon članka objavljenog u New Yorkeru o raznim načinima kojima ljudi pokazuju da im je nešto duhovito na internetskim stranicama.
Autorica Sarah Larson anketu je provela među prijateljima i poznanicima, a zaposlenici Facebooka to su napravili na puno većem uzorku.
Tekst se nastavlja ispod oglasa