Nova ‘internet moda’: LOL je zastarjelo, sve više se koriste haha, hehe i emotikoni

Foto: fah

Akronim od “laugh out loud” – LOL na društvenim se mrežama upotrebljava sve manje, a korisnici ga sve češće zamjenjuju emotikonima i onomatopejama “haha” ili “hehe”, pokazalo je istraživanje o e-smijanju, što su ga među građanima Sjedinjenih Država proveli zaposlenici Facebooka.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Analiza postova iz svibnja pokazala je razliku u korištenju raznih oznaka za smijeh s obzirom na geografsko područje, spol i dobnu starost.

Otkriveno je da je čak i onomatopeja “hehe” češće korištena od LOL, koji koristi samo 1,9 posto korisnika, većinom starije životne dobi, u odnosu na 51,4 koliko ih koristi “haha”. Emotikoni se pojavljuju u 33,7 posto objava, a “hehe” je na trećem mjestu s 13,1 posto.

Studija je provedena na objavama na Facebooku, piše Daily Mail.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Analiza je pokazala da muškarci i žene koriste drukčije načine kada žele pokazati da im je nešto duhovito. Muškarci češće koriste onomatopeje “hehe”, “haha”, a žene više vole emotikone, jednako kao i mlađa populacija.

Kad je o geografskom području riječ, “haha” i “hehe” popularniji su na zapadnoj američkoj obali, emotikoni su najčešći izbor stanovnika srednjeg zapada, a stanovnici južnih američkih država najradije još uvijek upotrebljavaju LOL.

Facebookovo istraživanje uslijedilo je nakon članka objavljenog u New Yorkeru o raznim načinima kojima ljudi pokazuju da im je nešto duhovito na internetskim stranicama.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Autorica Sarah Larson anketu je provela među prijateljima i poznanicima, a zaposlenici Facebooka to su napravili na puno većem uzorku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.