Graphis srebrna nagrada: Nagrađen vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu

Zagreb, 21.08.2018 - Arheološki muzej, otvorenje dviju izložbi u sklopu cjelogodišnjeg programa Hrvatska u vrijeme kneza Branimira: Graditeljstvo Branimirovog vremena i materijalna kultura u ranosrednjovjekovnoj Kneževini Hrvatskoj i Hrvatska u vrijeme kneza Branimira – pisana svjedoèanstva o knezu Branimiru i arheološka istraživanja Gornjeg Muæa. foto HINA/ Admir BULJUBAŠIÆ/ abu

Studio Sensus Design Factory osvojio je Graphis srebrnu nagradu za vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu (AMZ) te je uvršten u Graphis Design Annual za 2020. godinu, priopćio je AMZ.

“Novi znak sadrži apstrahirani simbol jedinstvenog i jednog od najvrjednijih izložaka Arheološkog muzeja u Zagrebu — Zagrebačke lanene knjige — rukopisa s najdužim sačuvanim tekstom etruščanskog jezika i jedinog očuvanog primjerka lanene knjige u čitavom antičkom svijetu”, objasnio je motiv novog vizualnog identiteta AMZ-a Nedjeljko Špoljar iz Sensus Design Factoryja.

“Promotivne materijale Muzeja odlikuje čvrst i dosljedan, ali stilski neutralan tipografski okvir koji se upotpunjava uporabom biranih pozadinskih slika — tako definirajući ton i ilustrirajući određeno povijesno razdoblje”, dodao je.

Graphis Design Annual publikacija je koja dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja.

Nagrađeni vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu može se pogledati na Graphisovim stranicama putem poveznice:
http://www.graphis.com/entry/c9b038bc-c087-4c65-b7f8-1233c4cfca8a/.

Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 50, 100, 200 ili više kuna. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Izvor: narod.hr/hina