Studio Sensus Design Factory osvojio je Graphis srebrnu nagradu za vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu (AMZ) te je uvršten u Graphis Design Annual za 2020. godinu, priopćio je AMZ.
“Novi znak sadrži apstrahirani simbol jedinstvenog i jednog od najvrjednijih izložaka Arheološkog muzeja u Zagrebu — Zagrebačke lanene knjige — rukopisa s najdužim sačuvanim tekstom etruščanskog jezika i jedinog očuvanog primjerka lanene knjige u čitavom antičkom svijetu”, objasnio je motiv novog vizualnog identiteta AMZ-a Nedjeljko Špoljar iz Sensus Design Factoryja.
“Promotivne materijale Muzeja odlikuje čvrst i dosljedan, ali stilski neutralan tipografski okvir koji se upotpunjava uporabom biranih pozadinskih slika — tako definirajući ton i ilustrirajući određeno povijesno razdoblje”, dodao je.
Graphis Design Annual publikacija je koja dokumentira najbolju međunarodnu dizajnersku produkciju unutar jednogodišnjeg razdoblja.
Nagrađeni vizualni identitet Arheološkog muzeja u Zagrebu može se pogledati na Graphisovim stranicama putem poveznice:
http://www.graphis.com/entry/c9b038bc-c087-4c65-b7f8-1233c4cfca8a/.