Roditelji u Velikoj Britaniji optužili su nastavno osoblje da potajno “ispiru mozak” njihovoj 13-godišnjoj kćeri kako bi mislila da je dječak, navodi se u Daily Mailu.
Ashleigh i Ged Barnett kažu da su bili zbunjeni kada je njihova tinejdžerica počela govoriti o osjećaju da je doista dječak te počela šišati kratko kosu, prije nego što u otkrili da je imala tjedne sastanke jedan-na-jedan, s asistentom za nastavu koji je zadužen za “LGBT grupu” u školi.
Škola je tinejdžericu oslovljavala s muškim imenom te ju poticala da se presvlači u kabini za dječake.
“Asistent u nastavi također ju je usmjerio na internetske stranice “trans aktivista”, koji u videu prikazuje ožiljke mastektomije (operacija uklanjanja dojki) te opisivao koliko je dobro prošla operacija”, kazala je majka te potvrdila da su “LGBT sastanci” održavani bez znanja roditelja.
“Mi smo njezini roditelji, ali odgovornost za brigu o našem djetetu oduzeta nam je. Smatra se da je riječ izbor djeteta te da on nema nikakve veze s nama”, naglašava majka.
Prema izvješću, ravnateljica Jane Davies nesretnim roditeljima poručila je e-poštom da vjeruje da bi njihovu kći trebali ostaviti da koristi svlačionice koje preferira, te brani ne obavještavanje roditelja o ovako važnim događajima u školi.
“Nastavit ćemo pružati sigurno okruženje vašem djetetu, ali nije na nama da vas obavještavamo kako se osjeća”, stoji u odgovoru ravnateljice u kojem između ostaloga tvrdi kako je 13-godišnjakinja dovoljno stara da donosi odluke samostalno.
Roditelji su uložili brojne prigovore, uključujući da im škola nije rekla kako se njihova kći identificirala kao “transrodna osoba” i da “nije uspjela spriječiti daljnju radikalizaciju”.
Majka djevojke također vjeruje da je asistent za nastavu koji je vodio jedan-na-jedan sastanke prošao obuku dobrotvorne organizacije pod nazivom “Eikon”. Riječ je o organizaciji koja tvrdi da pruža “smjernice i podršku” „mladim pripadnicima LGBT zajednice od 11 do 19 godina” i da “pokušava podržati sve mlade ljude koji identificiraju LGBT+”.
No iz te organizacije negiraju da pružaju treninge za “radikalizaciju djece” te da navedeni asistent za nastavu nije prošao njihove treninge.
Prema izvještaju, djevojka sada redovito odlazi kod psihologa, a škola odbija komentirati slučaj s obzirom da je u tijeku istraga nakon što su roditelji uputili službene prigovore.