Skraćeno radno vrijeme poslovnica Hrvatske pošte Mostar

Foto: Hrvatska pošta

Hrvatska pošta Mostar poduzela je također poduzela mjere s ciljem suzbijanja širenja koronavirusa.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Njihovo priopćenje donosimo u cijelosti.

Hrvatska pošta Mostar kao tvrtka čija je misija biti na usluzi svim građanima i u aktualnoj situaciji nastaloj zbog pandemije virusa COVID-19 poduzima sve preventivne mjere u cilju zaštite svih zaposlenika kao i svih naših korisnika. Uprava Društva Hrvatske pošte Mostar donijela je niz odluka kojima je propisano postupanje u cilju zaštite zdravlja radnika, njihovih bližnji i korisnika, te prevencije širenja zaraze korona virusom, a sve s ciljem da se nastavi kontinuitet poslovanja kako bi bili na usluzi svim građanima.

Aktualna situacija sa pandemijom u kojoj se nalazimo i u kojoj gotovo sve djelatnosti prestaju s radom, pokazala je koliko su bitne kvalitetne i dobro organizirane javne usluge poput civilne zaštite, zdravstvenih usluga, granične policije, policije, medija, poštanske djelatnosti koje i u izvanrednim okolnostima, i uz izniman napor njihovih radnika pružaju svoje usluge korisnicima, te samim tim omogućavaju odvijanje gospodarskih procesa i života uopće. Prijam pošiljaka kao i obavljanje drugih usluga u poštanskim uredima te poštanski promet unutar BiH odvija se u otežanim okolnostima. U međunarodnom prometu s obzirom na mjere zaštite od širenja korona virusa koje su poduzeli gotovo svi poštanski operateri očekuju se kašnjenja u isporuci pošiljki.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Unatoč tome naši poštanski uredi i dalje su otvoreni od ponedjeljka do subote u prilagođenom radnom vremenu koje možete pogledati na: https://cutt.ly/radno_vrijeme_hp U suradnji s lokalnom zajednicom u poštanskim uredima obavljaju se potrebne dezinfekcije prostora i druge mjere propisane od nadležnih tijela, a naši djelatnici koriste maske i rukavice, dok korisnici održavaju preporučenu udaljenost u redovima. Pazimo na broj osoba koje su istodobno u prostoru poštanskog ureda, a taj broj ovisi od broja aktivnih šaltera.

Djelatnici na terenu, poštarice i poštari također koriste zaštitne maske i rukavice te rade poštujući principe zaštite vlastitog zdravlja kao i zdravlja naših korisnika. Dostava pošiljaka za koje je potreban potpis primatelja pošiljke se odvija otežano, te smo od nadležnih institucija zatražili poduzimanje određenih mjera za dostavu pošiljaka u izvanrednim okolnostima. U ovakvim situacijama pandemije, tražimo od nadležnih donošenje mjera koje će omogućiti dostavu pošiljaka bez potpisa primatelja pošiljke. Obzirom da su to određene poštanske uprave u regiji i uvele, očekujemo te mjere hitno.

Problem je naročito izražen kod dostave pošiljaka osobama koje su izolaciji ili samoizolaciji. Ostale pošiljke dostavljaju se bez fizičkog kontakta, dakle uručenjem u poštanski sandučić. Provodeći mjere zaštite, imamo povećane troškove rada i uopće funkcioniranja, a zaštitne maske, rukavice, dezinfekcijska sredstva te promjena organizacije rada su u ovom trenu nužne mjere. Što se tiče pošiljaka Brze pošte one se također uručuju u teškim uvjetima. Upute za djelatnike su da se prethodno kroz telefonsku komunikaciju s primateljima dogovori način preuzimanja istih. Za primatelje kojima je propisana mjera „izolacije ili samoizolacije“ pošiljke Brze pošte mogu se čuvati u poštanskim uredim do prestanka iste ako primatelj to zatraži preko telefonske komunikacije prije uručenja. Također, važno nam je da pravovremeno dijelimo i važne informacije o novonastaloj situaciji, i zbog toga smo osim na društvenim mrežama dostupni preko besplatnog info telefona 080 088 088 i telefonske linije za Brzu poštu 1323.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Veliki broj naših korisnika ne radi i sve navedeno će značajno utjecati na naše buduće prihode i uopće održivost poštanskog sustava. Ali mi smo pošta za sve – kako za umirovljenike u udaljenim ruralnim područjima, naše korisnike u gradovima tako i za velike kompanije s kojima surađujemo. Pratit ćemo i dalje razvoj situacije s korona virusom i sve relevantne obavijesti prenositi na našim službenim stranicama. Također, u danima pred nama uložit ćemo napore u dodatna rješenja za naše usluge kako bi time što više pomogli svim korisnicima, a posebno onima kojima je preporučeno da ne napuštaju svoje domove.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Podržite nas! Kako bismo Vas mogli nastaviti informirati o najvažnijim događajima i temama koje se ne mogu čitati u drugim medijima, potrebna nam je Vaša pomoć. Molimo Vas podržite Narod.hr s 10, 15, 25 ili više eura. Svaka Vaša pomoć nam je značajna! Hvala Vam! Upute kako to možete učiniti možete pronaći OVDJE

Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr dopušteno je registriranim korisnicima. Čitatelj koji želi komentirati članke obavezan se prethodno upoznati sa Pravilima komentiranja na web portalu i društvenim mrežama Narod.hr te sa zabranama propisanim člankom 94. stavak 2. Zakona o elektroničkim medijima.